Gå til innhold

Dårlig Star Wars nyhet

Xanitra

Anbefalte innlegg

har ikke sett star wars. ikke spør hvordan jeg har unngått det, spart det liksom. bør jeg se episode 1 2, den kommende 3eren først for best opplevelse eller hva :blush:

Det George gjorde litt feil når han lagde Episode 1, var at han satte litt til forutsetning at alle har sett Episode 4, 5 og 6. Det er nemlig i 4 og 5 at Jedi-kraften beskrives best, og det de snakker om i episode 1 er egentlig mer avansert stuff. Sånn sett kan det være greit å ha sett 4-6 så fort som mulig. Det er heller ikke noe problem med story'n; det blir som å se "El Mariachi" etter at du har sett "Desperado".

Men du er jo i den relativt unike posisjonen at du kan få sett (for første gang) alle filmene i kronologisk (i SW universet, altså) rekkefølge. Det er det ikke så mange av oss andre som får prøvd, siden vi allerede har sett den originale triologien. Så du kan jo utnytte den posisjonen til å få en helt annen opplevelse enn oss andre... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det høres spennende ut med disse forandringene :) Gleder meg til å se hvordan kampen mellom Obi-Wan og Darth Vader fra A New Hope blir å se ut digitalt oppusset :)

Jeg elsker Episode I og II siden jeg føler meg som en unge igjen når jeg ser de (Jedi og Lightsabere, wohooo!), og gleder meg utrolig til Episode III, som nå offisielt har fått navnet REVENGE OF THE SITH :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det høres spennende ut med disse forandringene :) Gleder meg til å se hvordan kampen mellom Obi-Wan og Darth Vader fra A New Hope blir å se ut digitalt oppusset :)

Jeg elsker Episode I og II siden jeg føler meg som en unge igjen når jeg ser de (Jedi og Lightsabere, wohooo!), og gleder meg utrolig til Episode III, som nå offisielt har fått navnet REVENGE OF THE SITH :)

skulle ønske jeg hadde din lette iver. "sukk"

jaja, kanskje ikke episode 3 blir så ille.. får håpe på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...