Tjohei Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har ikke sett star wars. ikke spør hvordan jeg har unngått det, spart det liksom. bør jeg se episode 1 2, den kommende 3eren først for best opplevelse eller hva Det George gjorde litt feil når han lagde Episode 1, var at han satte litt til forutsetning at alle har sett Episode 4, 5 og 6. Det er nemlig i 4 og 5 at Jedi-kraften beskrives best, og det de snakker om i episode 1 er egentlig mer avansert stuff. Sånn sett kan det være greit å ha sett 4-6 så fort som mulig. Det er heller ikke noe problem med story'n; det blir som å se "El Mariachi" etter at du har sett "Desperado". Men du er jo i den relativt unike posisjonen at du kan få sett (for første gang) alle filmene i kronologisk (i SW universet, altså) rekkefølge. Det er det ikke så mange av oss andre som får prøvd, siden vi allerede har sett den originale triologien. Så du kan jo utnytte den posisjonen til å få en helt annen opplevelse enn oss andre... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg synes det høres spennende ut med disse forandringene Gleder meg til å se hvordan kampen mellom Obi-Wan og Darth Vader fra A New Hope blir å se ut digitalt oppusset Jeg elsker Episode I og II siden jeg føler meg som en unge igjen når jeg ser de (Jedi og Lightsabere, wohooo!), og gleder meg utrolig til Episode III, som nå offisielt har fått navnet REVENGE OF THE SITH Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 "Revenge of the Fuck up" kunne det heller ha hett Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Gleder meg til å se hvordan kampen mellom Obi-Wan og Darth Vader fra A New Hope blir å se ut digitalt oppusset Det kunne du da se da Special Edition filmene kom for noen år siden... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 De skal visst gjøre mere ut av det... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 jaja... Ærre så fali a? Sikkert like bra filmer uansett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Så lenge Hayden holder kjeft så kan jeg overleve det. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Så lenge Hayden holder kjeft så kan jeg overleve det. hehehe,, I AM YOUR FATHER!!!!! hehehehe Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg synes det høres spennende ut med disse forandringene Gleder meg til å se hvordan kampen mellom Obi-Wan og Darth Vader fra A New Hope blir å se ut digitalt oppusset Jeg elsker Episode I og II siden jeg føler meg som en unge igjen når jeg ser de (Jedi og Lightsabere, wohooo!), og gleder meg utrolig til Episode III, som nå offisielt har fått navnet REVENGE OF THE SITH skulle ønske jeg hadde din lette iver. "sukk" jaja, kanskje ikke episode 3 blir så ille.. får håpe på det. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 tenk å ødelegge star wars på den måten! var helt fin sån som den var! btw, er det noen som vet om filmene kommer i et helt komplett sett me alle filmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå