Gå til innhold

Dårlig Star Wars nyhet

Xanitra

Anbefalte innlegg

De kommer til å forandre litt på "Return of the Jedi." når den endelig slippes ut på DVD.

Ved hjelp av data manipulasjon og noen ekstra inspilte "scener" har de nå fått Hayden Christensen inn i Return of the Jedi..

Der Darth Vader tar av seg hjelmen, ser du... Hayden Christensen

å på slutten av filmen ser du, Joda, Obi one, og... (yup) Hayden Christensen

så.. eeh.. ikke nok med at vi måtte holde ut Hayden Christensen i Star Wars 2, men

nå ødelegger de faktisk "Return of the Jedi" også...

jaja..

så borte er da han litt ukjente gamle karen, byttet inn med han talentløse..

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehm, mener du at Hayden Christens har tatt over David Prowse sin plass? Eller at han står i bakgrunnen?

Jeg mener at David Prowse er blitt sensurert fullstendig.

Grunnen til dette, er at han er bare alt for ulik en evt. eldre versjon av Hayden..

så derfor ble dette gjort..

som sagt, jeg synes dette er skandaløst, men sånn er det altså er jeg redd.

Men jeg håper de lar oss få velge mellom to versjoner av samme scenene, så de som vil ha orginalen selv... og de som vil ha homoen... .

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

EDIT: Hvor har du fått denne infoen fra, forresten?

Jeg har fått infoen fra en meget fortrolig kilde og en god venn..

Han er helt Star Wars frelst, og han vet alt om produksjonen av for eksempel.

Star Wars III, før omverdenen vet om det en 2 mnd senere. ,

Lenke til kommentar

Uten å ha noen kilder noe sted kan jeg si med 99.99% sikkerhet at scenen hvor Luke tar av hjelmen ikke kommer til å ha den unge Hayden Christensen....

OM det skulle skje...

Så ville det isåfall vært en kraftig sminket Hayden med "old man makeup"

Men jeg tror mer heller på at scenen hvor de brenner liket av Dart Vader og du ser Yoda, Obi Van og Anakin som "ghosts"...at her kan det nok være mer naturlig å ha den yngre Hayden. Dette er et mer naturlig sted og. Som døde så kan man sikkert velge det utseende man er komfortabel med....litt sånn som man gjorde i The Matrix ubevist.

AKIRA

Lenke til kommentar
Uten å ha noen kilder noe sted kan jeg si med 99.99% sikkerhet at scenen hvor Luke tar av hjelmen ikke kommer til å ha den unge Hayden Christensen....

Det er ikke der de skal ha inn Hayden, bare på slutten, hvor du ser "spøkelsene" til Yoda, Obi-Wan og Anakin (Darth Vader).

Lenke til kommentar

Det er ikke der de skal ha inn Hayden, bare på slutten, hvor du ser "spøkelsene" til Yoda, Obi-Wan og Anakin (Darth Vader).

jo, de skal ha han der også..

hadde vært lite poeng i det ellers.

Lenke til kommentar
jo, de skal ha han der også..

hadde vært lite poeng i det ellers.

Kødder du? :no: Himmel. Jeg hadde håpa å kunne kvitte meg med SE-triologien jeg har på VHS, men nå ser det ut til at jeg må beholde den også (i tillegg til triologien i "old edition") :( Fruen kommer til å tro jeg er fullstendig sprø med tre versjoner av samme triologi... :p

Lenke til kommentar
Ehm, mener du at Hayden Christens har tatt over David Prowse sin plass? Eller at han står i bakgrunnen?

Grunnen til dette, er at han er bare alt for ulik en evt. eldre versjon av Hayden..

Bull. Det er ikke trynet til Prowse du ser da Vader tar av seg hjelmen uansett, men Sebastian Shaw.

Lenke til kommentar

Bull. Det er ikke trynet til Prowse du ser da Vader tar av seg hjelmen uansett, men Sebastian Shaw.

å.. da er det han da.. Jeg vet aldri navnet på slike folk uansett.

Lenke til kommentar

Ush. Dette kunne de tenkt på litt før, og heller funnet noen andre i stedet for Hayden Christensen som ligner litt mer på Sebastian Shaw.. :ermm:

Heldigvis har jeg orginal-trilogien på Laser Disc enda så får heller ty til den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...