Xanitra Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) De kommer til å forandre litt på "Return of the Jedi." når den endelig slippes ut på DVD. Ved hjelp av data manipulasjon og noen ekstra inspilte "scener" har de nå fått Hayden Christensen inn i Return of the Jedi.. Der Darth Vader tar av seg hjelmen, ser du... Hayden Christensen å på slutten av filmen ser du, Joda, Obi one, og... (yup) Hayden Christensen så.. eeh.. ikke nok med at vi måtte holde ut Hayden Christensen i Star Wars 2, men nå ødelegger de faktisk "Return of the Jedi" også... jaja.. så borte er da han litt ukjente gamle karen, byttet inn med han talentløse.. Endret 27. juli 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ehm, mener du at Hayden Christens har tatt over David Prowse sin plass? Eller at han står i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Ehm, mener du at Hayden Christens har tatt over David Prowse sin plass? Eller at han står i bakgrunnen? Jeg mener at David Prowse er blitt sensurert fullstendig. Grunnen til dette, er at han er bare alt for ulik en evt. eldre versjon av Hayden.. så derfor ble dette gjort.. som sagt, jeg synes dette er skandaløst, men sånn er det altså er jeg redd. Men jeg håper de lar oss få velge mellom to versjoner av samme scenene, så de som vil ha orginalen selv... og de som vil ha homoen... . Endret 27. juli 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Om dette er tilfellet så skal jeg sende et par utrolig sinte mail til utgiveren av DVD'n. Bytte ut Darth Vader - EKKE MULIG DET!!1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Fy f*** så utrolig teit. Ikke nok med at de nye filmene er fullstendig ødelagte, men de må også ødelegge de gamle. Huff! EDIT: Hvor har du fått denne infoen fra, forresten? Endret 27. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 EDIT: Hvor har du fått denne infoen fra, forresten? Jeg har fått infoen fra en meget fortrolig kilde og en god venn.. Han er helt Star Wars frelst, og han vet alt om produksjonen av for eksempel. Star Wars III, før omverdenen vet om det en 2 mnd senere. , Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Uten å ha noen kilder noe sted kan jeg si med 99.99% sikkerhet at scenen hvor Luke tar av hjelmen ikke kommer til å ha den unge Hayden Christensen.... OM det skulle skje... Så ville det isåfall vært en kraftig sminket Hayden med "old man makeup" Men jeg tror mer heller på at scenen hvor de brenner liket av Dart Vader og du ser Yoda, Obi Van og Anakin som "ghosts"...at her kan det nok være mer naturlig å ha den yngre Hayden. Dette er et mer naturlig sted og. Som døde så kan man sikkert velge det utseende man er komfortabel med....litt sånn som man gjorde i The Matrix ubevist. AKIRA Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 NEI!!Seriøst dårlig gjort av George Lucas Kan de ikke gjør de slik at man kan velge om man vil se David Prowse som Darth Vader istede for Hayden Christens?Om dere skjønner hva jeg mener.Ble dypt skuffet som en av Star Wars fansen Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Så ville det isåfall vært en kraftig sminket Hayden med "old man makeup" Du må huske på at Hayden er eldre nå. Skjegg gjør underverker, og old man make-up er fullt mulig med dagens sminke teknologi. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Før de blir ferdige er det walkie-talkier over alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 :!: Lucas har tatt "ødelegging av egne klassikere" til nye høyder. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) EDIT: Hvor har du fått denne infoen fra, forresten? Jeg har fått infoen fra en meget fortrolig kilde og en god venn.. Han er helt Star Wars frelst, og han vet alt om produksjonen av for eksempel. Star Wars III, før omverdenen vet om det en 2 mnd senere. , Dette er "gammelt" nytt. http://www.dvdarkivet.no/article.php?nid=1256 Fra 19.5.2004 Endret 27. juli 2004 av TBJ Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Uten å ha noen kilder noe sted kan jeg si med 99.99% sikkerhet at scenen hvor Luke tar av hjelmen ikke kommer til å ha den unge Hayden Christensen.... Det er ikke der de skal ha inn Hayden, bare på slutten, hvor du ser "spøkelsene" til Yoda, Obi-Wan og Anakin (Darth Vader). Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Uten å ha noen kilder noe sted kan jeg si med 99.99% sikkerhet at scenen hvor Luke tar av hjelmen ikke kommer til å ha den unge Hayden Christensen.... Det er ikke der de skal ha inn Hayden, bare på slutten, hvor du ser "spøkelsene" til Yoda, Obi-Wan og Anakin (Darth Vader). jo, de skal ha han der også.. hadde vært lite poeng i det ellers. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jo, de skal ha han der også.. hadde vært lite poeng i det ellers. Kødder du? Himmel. Jeg hadde håpa å kunne kvitte meg med SE-triologien jeg har på VHS, men nå ser det ut til at jeg må beholde den også (i tillegg til triologien i "old edition") Fruen kommer til å tro jeg er fullstendig sprø med tre versjoner av samme triologi... Lenke til kommentar
farke Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ehm, mener du at Hayden Christens har tatt over David Prowse sin plass? Eller at han står i bakgrunnen? Jeg mener at David Prowse er blitt sensurert fullstendig. Grunnen til dette, er at han er bare alt for ulik en evt. eldre versjon av Hayden.. Bull. Det er ikke trynet til Prowse du ser da Vader tar av seg hjelmen uansett, men Sebastian Shaw. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ehm, mener du at Hayden Christens har tatt over David Prowse sin plass? Eller at han står i bakgrunnen? Jeg mener at David Prowse er blitt sensurert fullstendig. Grunnen til dette, er at han er bare alt for ulik en evt. eldre versjon av Hayden.. Bull. Det er ikke trynet til Prowse du ser da Vader tar av seg hjelmen uansett, men Sebastian Shaw. å.. da er det han da.. Jeg vet aldri navnet på slike folk uansett. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ush. Dette kunne de tenkt på litt før, og heller funnet noen andre i stedet for Hayden Christensen som ligner litt mer på Sebastian Shaw.. Heldigvis har jeg orginal-trilogien på Laser Disc enda så får heller ty til den Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 har ikke sett star wars. ikke spør hvordan jeg har unngått det, spart det liksom. bør jeg se episode 1 2, den kommende 3eren først for best opplevelse eller hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå