Olgmo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 lurer på om det er noen av dagens videokameraer som har timelapse funksjon eller om dette fremdeles bare er forbeholdt proffene? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Mange kameraer har dette, - men det er ikke noe særlig fint å se på rett ifra kamera, du må nok innom et redigeringsprogram med de fleste for å få flotte smooooth bilder :] Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Som artiPer sier, Sony PC330 har det, og den funker helt utmerket!! Har brukt den et par ganger og filmet en hel juleaften og en bursdagsfest. Det er mye mer underholdene å se 2 minutter film av en 6 timer lang juleaften....enn en 2 timer rediger film. Og når vi går rundt juletreet ser det ut som om vi spurter!! Hehehe..er hysterisk morsomt! AKIRA Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Brukte dette når jeg ommøblerte rommet mitt. Filmet 2sek hvert 30 sek. Og skrudde opp farten i Premiere. Veldig morsomt å se på. Også gikk ommøbleringen fortere også, siden jeg måtte passe på at den ikke ble for lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå