^Chap^ Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Windows XP kjører på default 60 Hz i spill, noen som vet hvordan du kan øke den? det er snakk om registry-endringer, jeg husker jeg så det, men ikke hvor :/ jeg vet hvordan jeg settern opp i windows, men ikke i spill, litt kjedelig å kjøre på 60 hz, du får jo vondt i hode etter 1 time :/ takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Last ned Power Strip! Eller HZ-tool! Begge disse programmene er GENIALE! Powerstrip gjør og at du kan "overklocke" skjermen din til å kjøre på flere Hz enn den er bergenet for! Har selv en skjerm som kjører på 75 hz ved 1152 x 768 oppløsning, men med Powerstrip kjører den på 80! Bare prøv!! Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hvis du har et Geforce kort og en av de nyere Nvidia driverene f.eks 28.32 kan du bruk et program som heter for "refreshlock", jeg har dessverre ikke linken her, men det fungerer bra så nå har jeg 100Hz i Unreal Tournament :smile: Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 http://www.pagehosting.co.uk/rl/ mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 08:28, N3xUZ skrev:Last ned Power Strip!Eller HZ-tool!Begge disse programmene er GENIALE!Powerstrip gjør og at du kan "overklocke"skjermen din til å kjøre på flere Hz enn den er bergenet for!Har selv en skjerm som kjører på 75 hz ved 1152 x 768 oppløsning, men med Powerstrip kjører den på 80!Bare prøv!! Men det som er så irriterende med Powerstrip er "startupen" 5-4-3-2-1-CLOSE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå