ChrT Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 [b]Hei[/b] Har mottatt en e-post fra telenor med to koder; [b]nck [/b](8 tegn) og [b]nsck [/b](8 tegn). Men jeg finner ikke ut hvordan jeg manøvrerer meg i menyer for å kunne låse opp operatørlåskoden. For ordens skyld presiserer jeg at min bindingstid er ute, så vi snakker om en lovlig opplåsning. Synes TelenorMobil har [u]utrolig dårlig informasjon [/u]om dette. Sony Ericsson henviser bare til mobiloperatøren. Har utrolig lyst til å skifte fra Telenor etter dette... Takker for hjelpen! Atian Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Gå inn på unlock.no, der finner du det du trenger... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er ikke Unlock "ulovlig" på forumet her? og, funker Unlock? Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 1. Trykk en gang til venstre 2. Trykk 2 ganger på * 3. Trykk en gang til venstre. En ny meny blir nå tilgjengelig med alternativene Nett og NSCK. 4. Velg Nett 5. Velg MNC2. Det står nå Tast NCK-kode. 6. Tast NCK-koden og trykk OK 7. Gå tilbake til der det står Nett og NSCK 8. Velg NSCK 9. Tast NSCK-koden og velg OK bjornoss Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Chosiso: Les emnet igjen du. Han har fått koden lovlig fra Telenor, det betyr at bindingstiden er over, og at han nå kan låse opp sin telefon. Og jeg tror nok ikke at Unlock.no er ulovlig her. Unlock.no er forresten en internett side. Og hva mener du med om unlock funker? Ta en titt på siden du. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Chosiso: Les emnet igjen du. Han har fått koden lovlig fra Telenor, det betyr at bindingstiden er over, og at han nå kan låse opp sin telefon. Og jeg tror nok ikke at Unlock.no er ulovlig her. Unlock.no er forresten en internett side. Og hva mener du med om unlock funker? Ta en titt på siden du. unlock.no er godtatt! fordi hvis du leser betingelsene for å unlock'e telefonen står det ganske tydelig at det ikke er lov å låse opp telefonen hvis den er bindt til telenor.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ikke jeg som skrev at unlock.no er ulovlig her Lenke til kommentar
ChrT Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Takk for hjelpen Bjorness! Takket være deg, har jeg nå kunne åpne telefonen Nå er det jo slik at unlock.no stort sett har Nokia og ikke Sony Ericsson. Så for meg har ikke den siden vært noe til hjelp! MEN Fortsatt må jeg erkjenne at Telenor og Sony Ericsson (tross service-mail) ikke har vært til noen god hjelp! Grunn nok for meg til å bytte operatør etter vel 10 år.... Takk! Atian (mitt Kina-navn)... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ikke jeg som skrev at unlock.no er ulovlig her quotet feil innlegg, sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå