Lucifer 666 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har et Radeon 9800 pro men jeg får ikke innstalert Catalyst 4.7. Kjørte driver cleaner først og nå får jeg bare opp: Hva kan dette skyldes?? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Hvor finner jeg en standard VGA driver? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Standard vga driver er vel den som følger med os. Hvis maskina finner ny hardware når du starter opp, prøv å la den installere skjermkortet selv. Hvis den klarer det, så er det standard vga driver som blir brukt vil jeg tro, kjør catalyst etterpå. Lykke til Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Trykk F8 eller F5(tror det var F8) ved oppstart, og du kommer inn i en meny der du kan velge standard VGA eller noe sånt, husker ikke helt, men det skal virke! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 la win. installere sine drivere for det. deretter inst. cat. done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå