lavizh Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Faen så vanskelig dette var for folk da, bare følg linken i artikkelen og last ned. Vil dere ikk det, så ikke gjør det :!: Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Må man laste ned Directx 9.0c på norsk eller er det det samme?bruker Norsk winxp pro her. Har norsk xp jeg og. funker bra her. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) nåja 3dmark sank med 450 poeng med 9,0c men det gjorde varmen også ca 5 grader lavere temp på kortet med den. merkelig. Haha gjorde den tempen te kortet lavere ? Kult *lastened* vetta pokker jeg, men på nvida panelet står det nå ca 5 grader lavere en før. Før var den 78c på full load nå er den 73c på full load. Endret 27. juli 2004 av airguard Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 .NET Framework...... Hva er egentlig det?Bør jeg innstallere hvis jeg ikke har? En ting til.Hvordan i all verden kan 9c senke tempen på et kort? Høres mer ut som at tempraturmåleren blir "lurt".Eller? Shorty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 dx9.0c finnes ikke i norsk. Dessuten har det ingenting å si. DirectX generelt kan ikke avinstalleres. Vel, dette er iallefall hva microsoft selv sier. Men det finnes programmer som gjør denne jobben. google; "DirectX 9.0c uninstaller" De ulike un-installerne er unike for hvilke versjon av dx de funker på. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 .NET er ett rammeverk man kan bruke til å programmere med andre programmeringsspråk mot windows systemer (.NET systemer). generellt sett så må man ha .NET framework installert for å kjøre programmer som er laget på .NET teknologi. Man kan programmere mot .NET med følgende språk: C#, C++, VB and JScript. Man kan også få kompilere til språk som: COBOL, Eiffel, Perl, Smalltalk, Python, java og mange andre.. når det gjelder DX 9c, så er det sikkert bare installer elns som er kodet i det... Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nå som DX 9,0c er offisielt sluppet av Microsoft, så tar det forhåpentlig ikke lang tid for nVIDIA kommer med drivere som har (offisiel) støtte for det. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Off Topic: Lurer på når Service Pack 2 for Windows 2000 Prof. kommer? Siden for slik informasjon hos Microsoft har ikke vært oppdatert siden 10. desember 2003. Her er URL: http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx Den kom nok for flere år siden. Det står at nåværende servicepack for Windows 2000 pro er SP4, og den kom for over et år siden. Jeg lurer mer på når Windows XP SP2 kommer... og når Windows XP 64bit kommer. Sorry, my mistake. Mente jo SP5 da. Jeg er ikke forvirret selv om det kan virke slik. Blingset skikkelig her ja. Forvekslet nok med WinXP i farten siden det snakkes så mye om den nå for tiden. Spørsmålet mitt er rettet til Service Pack 5 for Win2000 i første innlegget mitt. Det hadde vært veldig greit å kunne fått SP5 slik at en kunne lettere reinstallere OS'et når det bygger seg skitt og lort på systemet/installasjonen. Blir de ikke sluppet sånn omtrent 1 gang i året? Men går ut ifra at SP2 for WinXP tar mesteparten av oppmerksomheten. Uansett synes jeg det er dårlig av Microsoft å ikke oppdatere "Road-map'en" sin for "Service Pack'ene" litt oftere slik at vi kan vite hva vi kan forvente oss. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 .NET Framework...... Hva er egentlig det?Bør jeg innstallere hvis jeg ikke har? En ting til.Hvordan i all verden kan 9c senke tempen på et kort? Høres mer ut som at tempraturmåleren blir "lurt".Eller? Shorty Kanskje det er det ustabile sommerværet som har satt sitt preg på maskinen hans. For mye regn og vind kan fort gjøre utetemperaturen noen grader lavere. Bare en tanke.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 .NET er heftig, lærer meg C# nå, virker som et mye lettere språk enn C++, men allikevel nesten like kraftig. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Generals likte ikke 9.0c. Requires directx 8.1 or higher... Lenke til kommentar
G Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Generals likte ikke 9.0c.Requires directx 8.1 or higher... Stilig, men har ikke Generals store problemer fra før av da!? :!: (med andre versjoner av DirectX) Tror Generals har blitt kodet så sinnsykt dårlig av EA Games at det er en faktor du må ta med i beregningene dine. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 andre som har merket at oppstartstiden har blitt lengre med d9c.. 5 sek lengre her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå