Launch Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg fant en CD som har stukket seg inn mellom noen jeg lånte fra en kamerat, det ser ut til å være SVCD eller noe tror jeg for den har flere kataloger, men jeg får ikke spillt av noe. Hele maskinen jobber tregt når jeg undersøker CD'en og det blir bare spillt av ulyder hvis jeg starter MPG filen i f.eks winamp katalogstrukturen på CD'en ser sånn ut (Har på Vis skjulte filer): F:\EXT\SCANDATA.DAT F:\MPEG2\AVSEQ01.MPG F:\SEGMENT\ *Tom mappe?* F:\SVCD\ENTRIES.DAT F:\SVCD\INFO.SVD F:\SVCD\LOT.SVD F:\SVCD\PSD.SVD F:\SVCD\SEARCH.DAT F:\SVCD\TRACKS.SVD Har snakket med kameraten min som jeg lånte denne av,men han vet heller ikke hva det er, det var vist opprinnelig en BIN fil Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Får det ikke til å kjøre og nå har jeg prøvd endel codec'er... Noen som har greie på dette? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 F:\MPEG2\AVSEQ01.MPG er vell denne filen som er selve filmen dette er en cd beregnet på DvD spillerer men WMP burde kunne spille dette med Svcd/vcd codex Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kan jo være at cden er blitt korrupt etter noen år eller noe? Evnt. riper. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har du en DVD-avspiller installert, f.eks. power dvd? Kjør den i dette. SVCD trenger mpeg2 codec. Hvis du har power dvd installert bør den også kunne spilles i f.eks. wmp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 http://www.videolan.org/ VLC vil spille av filene for deg gratis. Programmet leser både DVD, SVCD og annet media du måtte ønske og spille av. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå