gjermundnes Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg skal sette sammen en stol kjøpt fire stol ben hos bohus go kvalitet lakkert i fineste trelakk. skru eske fra byggern:) kvalitets skruer med gummi belegg og krona på verket lagd en treplate til og sitte på . vurderer nesten og lage en worklog på den. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg skal sette sammen stol ryggen . Hvor finner jeg beste pris kelko eller prisguiden ? Har igrunnen hatt problem me og finne noe . en annen ting er limet ...har de sånn lim hos microplex? videre vurderer jeg og støydempe vibrasjonene fra stolen til gulvet med gummi knapper under stolbena . Nå blir mor glad Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Lim til tre? Epoxy, kanskje. (Ps. Du vil kanskje reformulere deg litt, for jeg skjønte minimalt av hva du faktisk ville.) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Trelim får du i de fleste byggforetninger skulle jeg tro. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 det var et forsøk på humor som åpenbart feilet tiltenkt målgruppe. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Var umulig å vite om du faktisk skriver sånn eller ikke. Du kunne postet den under humor, lagt mer jobb i det og tatt bilder osv og laget en "worklog", så kunne det kanskje blitt morsomt. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis du leste "hjelp meg litt me å få dama mi tilbake" tråden skjønner du hvorfor folk her er litt herda:P Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Moro å gjøre narr av folk med skriveproblemer, da. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Synes du er flink jeg, gjermundnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå