Gå til innhold

Alt forstørres plutselig på skjermen.

Anbefalte innlegg

Har slitt med et lite problem, etter at jeg fikk mitt POV GF6800 GT. Plutselig forstørres alt på skjermen, og jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å få det tilbake til normal størrelse. Det blir så stort at jeg ikke klarer å trykke på noe som helst på skjermen. Ender med at jeg må trykker "reset knappen", slik at maskinen starter på nytt. Virker som om det hender helt tilfeldig.

Noen som vet om det er noen tastekombinasjoner som kan trykkes, for å få normal oppløsning, eller noen andre ideer, slik at jeg ikke må restarte maskinen hver gang det skjer. :hmm:

Mvh

Cola-boks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir *alt* større, eller bare teksten på nettsider? Beklager hvis jeg tar deg som en meget newbie nå og du ikke er det, men det er et vanlig problem å ha folk som ikke er klar over at de bare har kommet borti hotkeyen for å forandre tekststørrelsen på nettleseren sin ;)

Lenke til kommentar
blib: kan jo være han er newbie men tviler på det siden han har over 900 posts i forumet :roll:

Slutt å måle ting etter postcount da. Du har nesten 100 poster men har enda ikke fått med deg at det er max 4 linjer i signatur ;)

Lenke til kommentar
blib: kan jo være han er newbie men tviler på det siden han har over 900 posts i forumet  :roll:

Slutt å måle ting etter postcount da. Du har nesten 100 poster men har enda ikke fått med deg at det er max 4 linjer i signatur ;)

+1 til meg åsså da når god gutta først er i gang å telle, weeeeeeee :D

Tilbake til topic...

Litt avhenging av drivere til skjerkortet burde det dukke opp en liten skjerm e.l. ved siden av klokka. Vist du klikker deg inn på den burde det være mulig å sette opp hotkeys for forskjellige oppløsninger. Eller er det bare meg som er bortskjemt av ASUS ?

Lenke til kommentar
Vist du klikker deg inn på den burde det være mulig å sette opp hotkeys for forskjellige oppløsninger. Eller er det bare meg som er bortskjemt av ASUS ?

Fant noe options på "Zoom". Så nå er det bare å vente til neste gang og håpe det funker. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...