Gå til innhold

Pakker med posten. FY

Anbefalte innlegg

Utrolig hvor treg posten er for tiden.

Fikk en pakke sendt for 6 dager siden, men den er ennå

ikke kommet frem.

Og dette tar posten betalt for i dyre dommer.

Og dette er ikke første gang det tar over en uke å sende pakker.

Min gamle rekord er på 3 uker.

Er det flere skrekkeksempel der ute i sommervarmen.

(+26 grader her)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, er det Norgespakke har den kun prioritet på lørdager. Om pakken i tillegg skal sendes mellom nord og sør i landet, tar det litt tid. Ikke unaturlig med 6 dager da. Personlig har jeg ikke de store problemene med posten; synes de har mange gode tjenester som er enkle å utføre på nett.

Lenke til kommentar
Tja, er det Norgespakke har den kun prioritet på lørdager. Om pakken i tillegg skal sendes mellom nord og sør i landet, tar det litt tid. Ikke unaturlig med 6 dager da. Personlig har jeg ikke de store problemene med posten; synes de har mange gode tjenester som er enkle å utføre på nett.

Ja det har nok mye å si hvor i landet man bor.

Mange ganger kan det ta opp til 5 dager å sende et brev lokalt.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte meg en K700i fra komplett forrige uke, den kom til det lokale postkonoret mitt på torsdag morgen, men jeg var bortreist på torsdag og fredag og fikk ikke hentet den. (pleier aldri vente på hentelapp, bare sjekker på posten.no om pakken er kommet og går og henter den). På lørdag fant postkontoret ut at jeg hadde flyttet og at pakken skulle ettersendes. Jeg bor på Jeløy i Moss hvor det er to post i butikk kontorer og jeg flyttet kun noen hundre meter, men nok til at jeg flyttet inn i det andre postkontorets område. I stedet for å la pakken ligge på det ene postkonotret og la meg hente pakken på "feil" postkontor (begge ligger egentlig like langt unna meg), sendte de pakken tilbake til sentralen så den kunne sendes til riktig postkontor. Sentralen ligger i sarpsborg og kom ikke til det riktige postkontoret før på tirsdag.

Det tar 4 minutter å kjøre fra det ene postkonoret forbi huset mitt og til det andre postkonotoret på jeløy, men de bestemte seg for å sende pakken på en 3 dagers og 10 mil lang tur så jeg kunne hente pakken på mitt "lokale postkontor" :no:

Lenke til kommentar
Utrolig hvor treg posten er for tiden.

Fikk en pakke sendt for 6 dager siden, men den er ennå

ikke kommet frem.

Må vel kanskje ta med i beregninga, at vi er midt i fellesferien også da. Et særnorsk fenomen, som også gjelder ansatte i posten. Så da blir ikke pakker prioritert.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...