kongekrabben Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kva må eg jera for å få oppdatert OS'en på min P800...?? Må eg sende den inn eller kan eg bare laste ned oppdateriangar...?? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 tror du må sende den inn du..... Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 tror du må sende den inn du..... Ingen som kan gje meg eit meir presist svar......?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 tror du må sende den inn du..... Ingen som kan gje meg eit meir presist svar......?? Du må levere den på et service senter. Selvoppgradering er ikke mulig på P800. Forresten, hvilken firmware-versjon har du? Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 tror du må sende den inn du..... Ingen som kan gje meg eit meir presist svar......?? Du må levere den på et service senter. Selvoppgradering er ikke mulig på P800. Forresten, hvilken firmware-versjon har du? 1.02...Det ane meg at den er haug gammal den versjonen eg har..... Kor lang tid tar ein sån oppgradering...?? Kor må eg henvenna meg for og få den oppgradert...?? Kor masse koster det..?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 det koster ca. 500 kr. tror jeg.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det koster ca. 500 kr. Tror jeg.. Ikke helt riktig, vanlighvis koster det "kun" rundt 250 kr og noen plasser tar de faktisk ikke betalt for fw oppgradering til og med..! Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Men kor må eg hendvenda meg når eg skal få ein oppgradering...?? Der eg kjøpte den eller....?? Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Det koster ca. 500 kr. Tror jeg.. Ikke helt riktig, vanlighvis koster det "kun" rundt 250 kr og noen plasser tar de faktisk ikke betalt for fw oppgradering til og med..! Er det ikkje sån at når du enda har garantien så er det gratis då...?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Men kor må eg hendvenda meg når eg skal få ein oppgradering...??Der eg kjøpte den eller....?? Ja, de vil da sende den inn til verksted, eller du kan gå til nærmeste mobil verksted hvis du vil spare tid... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jobber på Expert så vet litt om de 250 kr... det koster hvertfall 250 kr. når det ikke er lønnsomt å reparere (oppgradere). så 250 er vel et minimum forå oppgradere vil jeg tro.. Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Kva for ein versjon er det som er "ny" no...?? Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 jobber på Expert så vet litt om de 250 kr... det koster hvertfall 250 kr. når det ikke er lønnsomt å reparere (oppgradere). så 250 er vel et minimum forå oppgradere vil jeg tro.. Kor lanng tid tar det då..... i frå eg leverer den foreksempel inn til dåke til eg får den tilbake oppdatert...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå