Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) se på detta bilde da minner meg om gabe nowell :!: Kul beltespenne på han tjukken . RTFM Apropo det bildet, har dere ikke lagt merke til noe rart? På vinduet reflekteres bildet av soldaten! Det ser ut som at soldaten skyter! Og det ser ut som at han er oppmerksom på det, fordi han kikker på ruta! Nifst! Enten en "bug" eller noe annet som reflekteres, eller så....eller så er det ekte! Endret 27. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
tåa Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette lover virkelig godt! Ikke bare er grafikken noe av det beste jeg noen gang har sett, men selve spillet høres også interessant ut. Det har bullet-time og kampsport, en skikkelig skremmende og stilig historie, for ikke å snakke om (og dette er noe av det kuleste) at det skal foregå tolv timer i sanntid! Og jeg føler meg rimelig sikker på at det kommer til å innfri forventningene også, tatt i betraktning at det er Monolith som utvikler det. Monolith, som har laget No One Lives Forever-spillene, TRON 2.0 og Aliens vs. Predator 2, og som nå jobber med The Matrix Online og - selvfølgelig - F.E.A.R.. Er det ikke herlig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Fear har et stort potensiale syns eg Utrolig stemning ut i fra det eg har sett og grafikken gjør det jo ikkje o verre Dett er ett sikkert innkjøp Lenke til kommentar
Radial Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Mhmm.. ser svært lovende ut - må si hårene i nakken reiste seg når vi fikk se han tok heisen nedover, og radioen og lys begynte å svikte, og plutselig i et lite tidels-sekund, så fikk vi et glimt av denne jenteskikkelsen inne i heisen. Creepy. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er vel ikke så mye man kan si om spill man såvidt vet noe om. For alt dere vet kan filmene være finpusset og finscriptet langt mer en hva spillet har å tilby når det kommer ut, som fortsatt er ganske lenge til. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Er vel ikke så mye man kan si om spill man såvidt vet noe om. For alt dere vet kan filmene være finpusset og finscriptet langt mer en hva spillet har å tilby når det kommer ut, som fortsatt er ganske lenge til. Okey Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) [iC,27/07/2004 : 22:26] se på detta bilde da minner meg om gabe nowell :!: Kul beltespenne på han tjukken . RTFM Apropo det bildet, har dere ikke lagt merke til noe rart? På vinduet reflekteres bildet av soldaten! Det ser ut som at soldaten skyter! Og det ser ut som at han er oppmerksom på det, fordi han kikker på ruta! Nifst! Enten en "bug" eller noe annet som reflekteres, eller så....eller så er det ekte! Tror det skal være slik, ser ut til at det er noe "som kommer til å skje" i spillet. Han er oppmerksom på det ja, skulle man tro.. Stemning! Liker også spesielt at disse spillene begynner å få slik at man ser beinene sine o.l Endret 28. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 se på detta bilde da minner meg om gabe nowell :!: Gabe NEWELL Alt jeg kan si om spillet til nå er at det ser lovende ut. Monolith er en meget god utvikler og bruker den tiden de trenger på utgivelsene sine.. :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Likte det derre att man kan se bena når man ser ned på bakken .. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Minnet meg litt om et slags "horror" half-life opposing force Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Så den ene filemen om spillet. Wow ! Det hadde jo en skremmende god grafikk, samtidig så likte jeg historien.. Gav meg nesten frysninger Spillet virket skummelt bra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ser kjempebra ut. Håper det selger bedre enn Tron 2.0, NOLF og alle de andre geniale FPS'ene fra Monolith. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå