hansol123 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jeg synes det ser no sinnsykt skummelt ut nesten som en bra grøsser film med de lys effektene og lyden hva synes dere her er en link til gamespot's fear side på gamespot Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det spillet ligger høyt oppe på listen min over spill jeg skal ha tak i.... Bare synd at det ikke kommer før i 2005 Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Det spillet ligger høyt oppe på listen min over spill jeg skal ha tak i.... Bare synd at det ikke kommer før i 2005 så noen filmer på nettet nå men det mangler soft shadows (corect me if im wrong) men grafiken var no j*vlig bra Endret 27. juli 2004 av hansol123 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 men grafiken var no j*vlig bra Stemmer det.... Bare til å se på bildene så blir man overbevist og Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Det såg jo SINNSYKT kult ut!! med Slow motion og flygespark og greier!! Og grafikken banker jo Half Life 2!! Hu jenta minner meg om the ring... Endret 27. juli 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Det såg jo SINNSYKT kult ut!! med Slow motion og flygespark og greier!!Og grafikken banker jo Half Life 2!! Hu jenta minner meg om the ring... slår jo "nesten doom 3" og ja den jenta minner meg også om the ring gleder meg no sinnsykt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det såg jo SINNSYKT kult ut!! med Slow motion og flygespark og greier!!Og grafikken banker jo Half Life 2!! Hu jenta minner meg om the ring... slår jo "nesten doom 3" og ja den jenta minner meg også om the ring gleder meg no sinnsykt Det slår Doom 3, men det kan ikke sammelignes..... Dette er et spill som blir gitt ut ca ett år etter Doom 3.... Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 se på detta bilde da minner meg om gabe nowell :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 se på detta bilde da minner meg om gabe nowell :!: Gabe NEWELL Alt jeg kan si om spillet til nå er at det ser lovende ut. Monolith er en meget god utvikler og bruker den tiden de trenger på utgivelsene sine.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Fy f.... dette spillet skal kjøpes. Spillet hadde akkurat den rette stemningen, skummelt sammens med lagspill, skyting. Grafikkmessig var det imponerende bra. Gleder meg! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det er kanskje mer teknisk imponerende men det jeg har sett virker ikke på langt nær så spennende som HL2. Å knuse en nazi-aktig facist hær er mye kulere enn å knerte en 7 år gammel jente med telekinesiske krefter. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 spelet virker meget lovende. Å knuse en nazi-aktig facist hær er mye kulere enn å knerte en 7 år gammel jente med telekinesiske krefter. kven har sagt at du skal "knerte" jenta? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Spillet er vel uansett ca 1 år unna? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Spillet er vel uansett ca 1 år unna? det er jo ikke final relaese kan jo komme i januar neste år Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 NEI Bullet-time er brukt opp! Ikke flere spill med det! aargh... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hmmm, det ser jo lovende ut. Er allikevel ikke overbevist på grunnlag av noen screens og videoer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det forundrer meg at så mange blir så Er det virkelig SÅÅÅ mange som ikke visste om det fra før? Jeg leste jo om FEAR og så bilder, lenge før navnet var klargjort! Det er vel noen som kan bekrefte det jeg sier(?) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 [iC,27/07/2004 : 20:52]Jeg leste jo om FEAR og så bilder, lenge før navnet var klargjort! Det er vel noen som kan bekrefte det jeg sier(?) tja. det stemmer at du såg bilder av det før navnet vart offentliggjort. det kom eit bilde av spelet litt før e3. dette førte til diskusjoner om kva for eit spel det kunne kome frå (enkelte meinte det måtte vere nolf3), men det var ikkje noko informasjon om sjølve spelet. dette kom først under e3, då både navn, info og bilder/filmer vart vist fram. Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 se på detta bilde da minner meg om gabe nowell :!: Kul beltespenne på han tjukken . RTFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå