ahpadt Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hallo. Prisantydning: Helst under 17-18k. Maskina skal ikke overklokkes. Ihvertfall ikke etter det jeg har planlagt. Har som sagt bestemt meg for shuttle. Tenker på SN95G5. Trenger ikke skjerm, mus, tastatur og de greiene. Hovedsaklig vanlig desktopbruk. Spiller en del, så det er viktig at det kommer fra komponenter som passer bra til slikt. Driver også å leker litt i Photoshop av og til så 1GB minne er et must. Helst Dual-Channel-pakker. Blir en 3500+, 1GB RAM, skjermkort som yter like bra ELLER bedre enn R9800PRO, 36GB Raptor og 400GB(!!) S-ATA disk. Noe som ikke har kommet fram er at jeg helst ønsker en 350W versjon av denne shuttlen, så det er ikke snakk om å kjøpe med en gang. Edit: Har laget denne som en liten pekepinne på hvordan jeg tenker meg det. Kanskje litt for dyre komponenter, men det er derfor jeg spør dere. ahpadt. Endret 27. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Er det ingen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Litt vanskelig å hjelpe når det du ber om ikke har kommet i webshop'ene enda. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Litt vanskelig å hjelpe når det du ber om ikke har kommet i webshop'ene enda. Vell. Om man regner ut selve boksen til ca 4200 så blir det vell ikke så vanskelig å sette sammen noe? Typ: Hvilke type minnebrikker passer best til Socket 939? Hvilke nvidia-kort-produsenter lager kort som bare opptar en plass? Endret 28. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Spontankjøpte minne nå allerede. Kjøpte det siste settet de hadde av disse. Så nå har jeg lyst til å ikke bruke så mye penger på andre ting. Kun det nødvendige av det jeg trenger. Det jeg kan spare på er skjermkortet, men jeg klarer ikke finne det jeg vil ha. Tenker meg et 6800 eller 6800 GT. UNDER 3800 kroner. Endret 28. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Spontankjøpte minne nå allerede. Kjøpte det siste settet de hadde av disse. Meget bra valg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hehe. det var du heldig. Siste settet netshop.no noengang for og det produseres ikke fler av dem nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå