keithho Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Satan altså! Jeg glemte hvor jeg leste dette, men uansett dette er ikke tull: :?: :?: I steden for å bruke vifter- og vann-kjøling kan vi senke hele hovedkortet & prosessoren i et kar med olje. Tror du dette er mulig? Det finnes så følgelig olje som leder strøm dårlig. :roll: Hmmmmmm...tror det var et kinesisk avis som viste eksperimente.... jaja _________________ Pentium 4 (423) 1,4ghz :sad: MSI Intel 850 p-423 :sad: Ati Radeon 64mb ddr VIVo :smile: (snart en gf 4600 ti) 384 PC 800 Rambus DRAM 40GB IBM ATA-100 :smile: Creativ LIVE plantium. 40x16x pioneer dvd slot-in 16x10x40x yamaha cd-rw :sad: [ Denne Melding var redigert av: keithho på 2002-04-25 17:18 ] Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Ja den posten har jeg også sett. Hvis du søker etter den så er jeg sikker på at du klarer å finne den :smile: Lenke til kommentar
druid Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 en eller annen form for trafo-olje burde gjøre susen :wink: (den skal lede veldig dårlig) den vi bruker på jobb tåler 90-100Kvolt +- da snakker jeg som STORE trafoer altså, 4-5ton tunge alt etter modellen :smile: Lenke til kommentar
keithho Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 hmmm Som "sagt", har jeg hørt. er olje kjøling mye mer effektivt enn vann og vifte kjøling.... Lurer på om jeg skal dyppe maskinen min i mat olje Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Talentløst. Greit nok at olje isolerer, blir brukt i trafoer over 300 tusen volt.. men dette er ved 50 Hz. 2 GHz på et hk...ja da vil oljen virke som et dielektrikum og kortslutte loddepunkt..heh Alt høres så enkelt ut eller hva ? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 http://www.drffreeze.com/ Lenke til kommentar
Destro Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Det var ikke den siden men ei anna ei. Det er et stort selskap som har laget en veske som ikke leder spenning. jeg tror prosjektet vart gjenomført isåfal var de en grundig forberedning til de skulle prøve det eneste som ikke vart senket ned var HD og CD. husker ikke hvor jeg las det tror det var i et innleg på Overklokking.no Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 En mere trygg måte med extrem kjøling... http://www.vapochill.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå