Gå til innhold

Hvor få tak i Hordes of the Underdark

Anbefalte innlegg

Hei

Tittelen sier vel det meste.. bor i Trondheim og har letet overalt etter dette spillet (expansion til Neverwinter Nights), men det er jo ingen som har på lager. Hvis noen hadde kommet over det en plass i eller rundt Trondheim så hadde jeg blitt taknemlig hvis du forteller meg hvor..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye morsommere å spille på nett.. Jeg spiller på en amerikans server "Mossbourne". Der er det veldig mye rp og et enormt område å utforske. Det er også en del DM'er der som hele tiden lager eventyr og mye annet kult. Anbefales på det sterkeste å spille der.

Lenke til kommentar
bor i Trondheim...

Hmm... :hmm: Jeg kjenner noen som bor i trheim, som ble forbanna da jeg kjøpte Joint Ops ca en halv uke etter det hadde kommet ut!

Han sa at de ikke hadde det noen plass i trheim! Er virkelig Trheim en så rævva by når det gjelder det å få inn spill til rett tid? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke den rette personen til å svare på slikt (svært sjelden jeg kjøper spill her). Vi har jo noen spillbutikker så det vil være rart om ikke spillene kommer ut til rett tid. Kanskje de blir veldig fort utsolgt. Angående dette spillet så har det vært et problem fra leveradøren sin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...