mordax Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei Tittelen sier vel det meste.. bor i Trondheim og har letet overalt etter dette spillet (expansion til Neverwinter Nights), men det er jo ingen som har på lager. Hvis noen hadde kommet over det en plass i eller rundt Trondheim så hadde jeg blitt taknemlig hvis du forteller meg hvor.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tja, du kan jo bestille det på Play.com eller fra Gamesmix.com Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 TRor cdon.com også har det på lager. TRor det koster under 200 på play.com. Lenke til kommentar
mordax Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Har stått på venteliste hos play i minst 2 mnd'er nå. CDON er også tomme, men jeg fikk en gladmelding fra spaceworld. De har fått inn noen så da ble det endelig.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Lånte detog shadows of undertide hos en kamerat, brukte 4 dager og spille meg gjennom undertide og er på god vei med underdark. Spiller med samme karakter som jeg spilte meg gjennom NVN med, en lvl 20 Magiker. Lenke til kommentar
mordax Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Det er mye morsommere å spille på nett.. Jeg spiller på en amerikans server "Mossbourne". Der er det veldig mye rp og et enormt område å utforske. Det er også en del DM'er der som hele tiden lager eventyr og mye annet kult. Anbefales på det sterkeste å spille der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 pokker får vurdere å starte igjen da.. Lenke til kommentar
mordax Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Du må nok det ja Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 bor i Trondheim... Hmm... Jeg kjenner noen som bor i trheim, som ble forbanna da jeg kjøpte Joint Ops ca en halv uke etter det hadde kommet ut! Han sa at de ikke hadde det noen plass i trheim! Er virkelig Trheim en så rævva by når det gjelder det å få inn spill til rett tid? Lenke til kommentar
mordax Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Jeg er ikke den rette personen til å svare på slikt (svært sjelden jeg kjøper spill her). Vi har jo noen spillbutikker så det vil være rart om ikke spillene kommer ut til rett tid. Kanskje de blir veldig fort utsolgt. Angående dette spillet så har det vært et problem fra leveradøren sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå