TapZ Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Noen som vet støynivået på denne strømforsyninga ved min/max vifte-hastighet? Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei Det sitter 2 vifter der og maks er ca 32-33 DB Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har en Enermax Whisper 431W som jeg ikke hører i det hele tatt. Viften går normalt på 2300Rpm men reguleres etter temperatur eller av hovedkortet. Whisper koster bare noen kroner mer enn Silent så jeg ville gått for den. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har Silent Plus 350W, og du kan ikke høre den hvis du skrur den helt ned, med mindre du er en hund eller noe :razz: Anbefales. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hmm... nok et eksempel på at støy er individuelt. Har nettopp fått min enermax 431 Whisper... og den er for støyende etter min smak. Og jeg synes ikke jeg er pirkete engang :sad: Lenke til kommentar
TN;) Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Thanks for innleggene, for jeg tenkte å kjøpe en Enermax med to vifter eller kanskje en enda mer silent forsyning fordi den 340W som fulgte med Chieftec kabinettet mitt bråker en del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå