Gjest medlem-23990 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det har blitt oppdaget en forfalskning i Moores nye film, Fahrenheit 9/11. http://moorewatch.com/index.php/weblog/just_the_fax_maam/ Dette er det som vises i filmen: Det er tilsynelatende en avisartikkel i The Pantagraph pa onsdag, 19. desember, 2001, som skal vise at Al Gore egentlig vant valget i Florida. Men artikkelen... var egentlig ikke en artikkel. Og den var heller ikke utgitt pa 19. desember. Det var et brev i meningsdelen av avisen, pa 5. desember.... Her er sann som det egentlig sa ut: Med andre ord har Moore forfalsket dette totalt. Han har gjort en mening om til en avisartikkel, og fremstilt det som nettopp det, ved a blase det opp og sette det pa sin egen side, og til og med forfalske datoen. Man ma da sporre seg.... HVORFOR??? Hadde han sa lite a ga pa for a prove a vise at Gore vant Florida at han matte forfalske ting for a stotte sin mening?? Det sier vel sitt..... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) for meg er begge artiklene for utydelige for å kunne sjå at dei er det samme. så det beviser vel egentlig ikkje noko Endret 27. juli 2004 av dessessop Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er det bare meg eller ser den der utrolig photoshoppa ut? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) De kan begge være photoshoppa. Endret 27. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jøss. Fra moorewatch og greier. Hvis de sier noe så må det jo bare være sant. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Moderate moderatorer her i gården altså. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 [img.]http://www.coxandforkum.com/archives/BlowingSmoke-X.gif[/img] Wow. Saklig. Wow. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 2 x Wow. Saklig. 8 x \n Prøver du å si at tegningen ikke er treffende? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Prøver du å si at tegningen ikke er treffende? Jeg sier at tegningen hverken er treffende, eller faktisk poengterer noe annet enn ENDA mer anti-Moore-propaganda. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Med andre ord: Den var på nivå med Moore sine "dokumentarer"? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Med andre ord, den var på nivå med alt annet kjipt ekstremkonservativt vås vi har sett fra moorelies og lignende. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Med andre ord, den var på nivå med alt annet kjipt ekstremkonservativt vås vi har sett fra moorelies og lignende. Synes den var treffende jeg. Artig sak som man sjeldent ser i f.eks Dagbladet eller VG. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 HalTan, du er ikke personen akkurat som skal kommentere slike ting. Du poster selv slike ting. Og anngående saken, jeg må le. Ikke er artikklene lagt ut i ordentlig format. Man må kan ikke se noe som helst uten at man må ha super-photoshop skills. Så det kan liksågodt være en forfalsking fra den andre siden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 HalTan, du er ikke personen akkurat som skal kommentere slike ting. Du poster selv slike ting. For det første: Uansett hva jeg poster, har postet, eller vil poste, så forbeholder jeg meg retten til å si hva jeg føler for angående f.eks denne saken. Om jeg synes budskapet i vitsetegningen er usaklig vås, så må jeg da få lov til å si det. For det andre: Jaha? Pek meg til noe slikt jeg har postet. Eneste jeg kan komme på er min egenproduserte tegneserie om JoachimR for leee-heenge siden. Og den var da noe helt annet. Angående selve temaet her: Jeg sluker ikke noe rått før jeg får en god bekreftelse på HVEM som har forfalsket noe her. Er det moorelies, eller Moore selv? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) [iMgg]http://www.coxandforkum.com/archives/BlowingSmoke-X.gif[/img] Hehe, fantastisk bra. Endret 27. juli 2004 av fjotten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 For det første: Uansett hva jeg poster, har postet, eller vil poste, så forbeholder jeg meg retten til å si hva jeg føler for angående f.eks denne saken. Om jeg synes budskapet i vitsetegningen er usaklig vås, så må jeg da få lov til å si det. For det andre: Jaha? Pek meg til noe slikt jeg har postet. Eneste jeg kan komme på er min egenproduserte tegneserie om JoachimR for leee-heenge siden. Og den var da noe helt annet. Poenget mitt var ikke denne threaden men andre threads i andre kategorier. Og når noen andre kommer med slikt så synes jeg det blir feil og rope ulv ulv. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Poenget mitt var vel at jeg faktisk ikke kommer på en lignende situasjon med slike bilder, men la gå. Jeg bare ytra at jeg synes budskapet i tegningen var usannsynelig usaklig, jeg nekter da ingen å poste den fordet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg tror vel egentlig at det ikke er så veldig sannsynlig at Moore lager en dokumentar basert på ting han selv finner på, bare for å sette Bush i et dårlig lys. Riktignok er det mange som misliker Bush, men det blir litt for hardt. Men at Moore smører godt på? Oh yeah, det tror jeg nok! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 for meg er begge artiklene for utydelige for å kunne sjå at dei er det samme. så det beviser vel egentlig ikkje noko No... it can't be.... I don't want to see...! Jeg sier at tegningen hverken er treffende, eller faktisk poengterer noe annet enn ENDA mer anti-Moore-propaganda. Nei, for alle feilene og lognene i filmene til Moore er jo bare tull det og, sant HalTan? Angående selve temaet her: Jeg sluker ikke noe rått før jeg får en god bekreftelse på HVEM som har forfalsket noe her. Er det moorelies, eller Moore selv? Tja. Det er vel bare a se filmen det. Og jeg sa filmen, og jeg husker denne avisartikkelen fremvist pa denne maten. Og du kan vel lese en artikkel i Pantagraph selv om dette. De har selv skrevet om at det er noe fuskeri som foregar i filmen til Moore. Men du trenger for all del ikke tro pa noe av dette, siden dere er kun interessert i en ting: a tro pa Moore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå