Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel suger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NGT er jo å betrakte som KONGER i forhold til TELENOR når det gjelder kvalitet på tjenesten.

Support er vel heller....tja....må ha god tid noen ganger. Når du først får hjelp så ordner det seg ihvertfall (for meg).

Hos telenor sitter det jo en gjeng med underbetalte "fjortisser" som tror dem har peil.

Lenke til kommentar

ringte telenor og spurte dem hvorfor de krever at man MÅ ha Telenor Telefon-abonnement, når Nextgentel kan levere adsl uten telefon-ab.

fyren begynte å stamme og forklare at det VILLE kanskje bli mulig i fremtiden for Telenor også men pr i dag så må de koble seg opp med telefonen(??) i TILLEGG til ADSL for å kunne bruke internett!!

(skal legges til at jeg ikke har ADSL sjøl men mine foreldre kjøpte telenor, og det stinker værre etter kl 17! på dagen er det visstnok ok men har ikke fått prøvd)

Lenke til kommentar

Dere som har problemer med dårlig hastighet med adsl MÅ ringe brukerstøtte (80080001 tast3 og 3). Og forklar det for dem, og si at du ikke er fornøyd sånn der er nå. Jeg gjorde det og fikk to måneder gratis :grin:

http://www.online.no/ti/produkt/adsl.html

og se på høyresiden om "meld fra om feil". Det ble rettet ganske fort da. Jeg har ingen problemer med ytelsen hos meg, eller de 4-5 andre stedene jeg har satt det opp. Ping fra 14-20 på icanal uansett tidspunkt. Og lik hastighet på speedometeret til itavisen uansett tidspunkt på døgnet.

Lenke til kommentar

BKK tilbyr 10 MBps i Bergen for samme pris, uten bindingstid (men med 0ver 1000 i innstallasjonsavgift)....dessverre er det kun noen få borettslagsbeboere som har reell mulighet til å ta i mot tilbudet for øyeblikket.

Selv prøver jeg å unngå bindingstid så kenge som mulig...en aldri så liten priskrig ville ikke være å forakte.

Lenke til kommentar

Du sier Nextgentel suger!!?? Telenor er ikke så bra de heller! Vi måtte betale for to måneder da linja ikke virket og selvfølgelig var det feilkobling hos telenor... De har jo masse ubetalte fjorttiser så sitte der og tror de kan någe....(kundeservicen

[ Denne Melding var redigert av: Energizer på 2002-08-21 15:08 ]

Lenke til kommentar

holder på og skal få ngt til å levere adsl.... fikk en dag hvor det skulle komme en for å installere, men han dukket aldri opp. så jeg ringte til ngt og fikk svaret : det var jo synd, vi kommet tilbake til deg med en ny dato, har ikke hørt noe fra de enda...

forresten var det mye venting i telefonen på kunde"service" der.... det liker jeg ikke

bjorn

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd telenor, men jeg er fornøyd med NextGenTel. Tok 10 dager fra jeg bestilte til linjen var oppe. Et lite minus var jo å måtte vente 5 dager til før Cisco'en kom i posten. (+ enda en uke siden jeg slutta ca tre timer etter at postkontoret stengte den uka.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...