crapgame Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Liverpool-Celtic 5-1 en strålende oppvisning i hvordan fotball skal spilles av Liverpool. Liverpool var best fra start til slutt og Liverpools nye prins (Cisse) scoret 2. nå venter vi Liverpool supportere bare på at Porto skal bli slaktet også Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Og Riises mål da Håper det blir en god sesong for Leverbasseng. Nyslott, Forente Manchester og Arsenal(går nesten ikke an å oversette til norsk) har ikke fått inn så mye nytt blod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Cissè og Benitez Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ehm.. hæ, hva? hørte jeg noen si at celtic sug, så det er ikke rart liverpool vant? hm...kanskje jeg hørte feil.. *tralle avsted igjen * Lenke til kommentar
Leon Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Arsenal(går nesten ikke an å oversette til norsk) Forsåvidt ok, siden Arsenal er et norsk ord... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Arsenal(går nesten ikke an å oversette til norsk) Forsåvidt ok, siden Arsenal er et norsk ord... riktig(egentlig et lånord eller fremmedord da). On topic(eller kanskje ikke): Ingen sa at Celtic suger, Camron. Bare trall videre du Lenke til kommentar
joasv-ja Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 og hva med Leeds (SUPALEEDS), da? Endelig får jeg følge favorittlaget mitt på krinken på tippekampen. Dette blir som i gode gamle dager, og siden vi har solgt hele første 11'ern vår til topplagene i premier league, så kan jeg jo heie på dem det går bra for,utenom arsenalet (arslelaget ) Livet er herrrrrrrrrligh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå