enden Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Endelig går det an å dra på besøk mer enn en natt. Ikke noe mer modem og frustrasjon med forumbesøk der nei Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Endelig går det an å dra på besøk mer enn en natt. Ikke noe mer modem og frustrasjon med forumbesøk der nei Det du trenger, er en kur for ikke å være så avhengig av hw og andre forumer, for du vil alltid finne steder der det ikke er internettilgang. Vi kan hjelpe til!! (for de som ikke tok den, blir han avhengig av oss på hw.no for å fullføre kuren ) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En kar med over 6k innlegg har ikke hatt bredbad.... Hehe.. Hils faren din å si han er genial! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En kar med over 6k innlegg har ikke hatt bredbad.... Hehe.. Ikke alle som bor hjemme hos mamma og pappa vet du. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jepp, det er noen som er såpass tørre bak øra at de lever sitt eget liv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jepp, det er noen som er såpass tørre bak øra at de lever sitt eget liv Hm ja. Tenkte jeg skulle trappe inn de rekkene om en 3ukers tid.. Når jeg før helgen pakka til militæret (som jeg dimma ) fant jeg ut hvor godt man egentlig har det hjemme.. Har aldri tenkt over det, men når jeg skulle flytte så kom det.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Ble kastet ut sist jeg var hjemme jeg. Pappa fant fram pappeskene med ting jeg har lagret der og jeg fikk beskjed om å ta med meg det jeg ikke ville se på dynga Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 gratulerer, så kjempemye gøyere med bredbånd:D Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 gratulerer, så kjempemye gøyere med bredbånd:D Takk. Hater å dra hjem på besøk. Det er så kjipt med modem. Da foretrekker jeg faktisk en tur til svigers, som har w-lan Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (dessverrre..) tenker jeg det samme når jeg skal på besøk til folk. (i mitt tilfelle, besteforeldre og div. tanter) Dette trur jeg faktisk er en av grunnene til at jeg ikke besøker de så ofte lenger.. Men mormor har endelig tenkt på bredbånd hun også! Vi er virkelig noen nerder.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 jupp, vi sliter litt på den sosiale fronten... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 jupp, vi sliter litt på den sosiale fronten... Begynn å spill poker. Underholdende og sosialt som pokkern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå