Smirnoff Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hm, jeg hadde en sykdom som gav meg store røde blemmer over hele overkroppen en gang. Trodde jeg hadde fått pest av noe slag jeg... :!: Legen bare tippa på hva det var, og jeg fikk noe skvip å smøre på. Det forsvant igjen etter noen uker. Det hender det kommer tilbake innimellom, dog ikke i like stor skala. Jeg dør iallefall ikke av det, så så ille kan det vel ikke være. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Og mellom 5-10 hjernerystelser, tipper jeg. Det er ikke stabilt, 2 sifret antall hjerner. er MEGET farlig, med død som en mulig faktor. Har selv ikke stort å skryte av : Røket muskelfeste i foten Vepse-allergi (endte på legevakta en gang propp full av sprøyter) 2 sting i øyenbrynet etter et brutalt stevnemøte med en murveg Ser her at det er en del som virkelig møter flere hinder i løpet av dagen en jeg kunne forestille meg. RISE - Let your spirit fly RISE- Stand up for yourself RISE- Hold your head up high Endret 29. juli 2004 av dub Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Skade seg ja... Skateboard skader: 2 ganger brista høyre arm. 1 ganger brista venstre arm. 4 ganger skalet/knekt høyre fortann Ganske ødelagdte ledd i høyre arm. (Takk mitt kjære skateboard, gått over til bmx nå da ) Bmx skader: Høyre å venstrearm ut av ledd så mange ganger så jeg ikke husker det mer... Knekt nese. Kan bøye å vri så my jeg vil på den. Den er IKKE fiksa. (Den er det ikke farlig om blir fiksa heller. Den funker!) Det ligger biter av skjelett under huden min ved knæra. Div skader/sykdommer: Lungebetennelse, forkjølelse ca 5 ganger i året og øresus. Jeg er 15 år. har ikke tenkt å gi meg med extremsport ennå. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tja.. kuleste sykdom.. Vet faktisk ikke! Begynte å flasse under foten forleden.. Hmm, jeg også flasser der.. Noen som vet why? Er ikke solbrent der Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tørr hud kanskje? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fin tråd... noen som plage skikkelig her ser jeg.. meg selv har jeg fått diganose.. hyperaktiv. (litt mild versjon) har også deprisjoner til tider.og også dyseleksi. og har hatt en del mage vondt ligger da som regel i to dager bare med mage vondt og kaster opp.. har sjekka det. en stund siden sist nå. "ting jeg har skadet meg med" har nesten knust kne skåla mi... (så rett inn på den 7 Sting ) har nesten kutta akille sena mi.. (sydde ikke) har nesten kutta av meg tommelen. (hang igjen i noen filler) har tryna på moped (2 dre grads forbrenning) har tryna slik at jeg måtte sy under haka mi (5sting) (har en par hudre talls knall og fall) og et par nær døden opplevelser.. har klatra opp ei bru mista taket hang i en arm fordi noe idioter spruta sand i øyet mitt når jeg var på veg opp .. kunne vegen så godt at jeg huska hvor jeg skulle klatre vidre.. +++ masse mer.. har også laket en lokal Jackass film... den blir nok aldrip publisert noe sted.hehe Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Gjør også veldig vondt å legge vekta mi på håndledda min pga. snowboard... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Tja, som 15 åring datt jeg ned ei isete trapp på skolen. Hodet ble slengt bakover og traff kanten på trappetrinnet. I de neste 3 dagene kunne jeg ikke bevege hodet, og kontrollen over overkroppen var til tider borte. Var 9 timer på sykehuset hvor jeg ble sendt fra en klinikk til den andre. Fra en type røntgent til den andre, og fra en lege til den andre. I 2 minutter vurderte legene å åpne opp nakken min og se på virvlene da de hadde sett noen biter de ikke likte på røntgen bildene. Fikk støtte rundt hodet, og nedover ryggen. Fikk så dra hjem (litt rart med tanke på at de vurderte å kutte meg opp et par minutter tidligere) Den dag i dag har jeg ikke følelsen i venstre lillefinger. Og enkelte dager så gjør det utrolig vondt i nakken. The end! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har en eller anna øyesjukdom på venstre øyet mitt, husser ik hva det het igjen.. noe med K... Det funker slik at jeg har ujevn skjev horhinne på venstre øyet, det er umulig å fikse med vanlige linser, briller derfor må jg til øyenlege, foreløpig har jeg bare linse på høyre øyet, - 1,25. Jeg ser godt nok med "et øye" Blir jevli rart når det er noe venstre øyet ser som ikke høyre ser.. helt grumsete i den delen av synsfeltet :!: Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hadde en sykdom som het, drag på damer. Sykdomens navn taler for seg hehe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hadde en sykdom som het, drag på damer. Sykdomens navn taler for seg hehe kan du smitte meg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 har tryna slik at jeg måtte sy under haka mi (5sting) Du også ja! 5 sting her også. også noen i leppa i samma slengen. I gode gamle dager. Var da slike ting skjedde.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hmm. en rekke skrubbsår og blodige skader (skjer fortsatt) er litt klomsette av meg se. brukket høyre tommel..(fikk ikke spillt cs ) (btw det skjedde når jeg dreiv med no på skolen)' brekki lillefingern (ved knoken) fordi jeg slo hardt i veggen. kunne ikke spille cs da heller . også har jeg fått en spett igjennom venstre pekefinger når jeg skulle ta ut no steiner og en annen skulle hakke stein (legg sammen to og to). pluss. detti ned fra et fjell på 4 meters høyde og tryna på sykkelen maaaaaange ganger.. Edit: orker ikke si alt det vonde som har skjedd Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 det har skjedd en del ting med meg opp gjennom åra.. jeg hoppet på ski før. og når jeg hoppet en gang så hoppet jeg ti alt jeg hadde og landa i"søkka". da sklei skiene mine fra hverandre og hodet mitt føk nedi isen og ble skurt bortover i ca. 20 meter. det ansiktet så ikke fint ut etter på. gikk bort etter en uke. fikk hjernrystelse å. og så har jeg brekt en arm. begge beina i armen så den sto i 90 graders vinkel mellom håndleddet og albuen. også har jeg nesten akkuratt knekt kragebeinet. på fotball. det har å godt med ett par fingerforsuelser. ca alle fingrene 5 ganger. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hadde en-eller-annen form for mage/tarm sykdom da jeg var liten (3 år eller no sånt), husker omtrent ingenting, det eneste jeg husker er at jeg fikk noen gøyale piller. Spiste derfor utrolig lite som liten og er derfor utrolig tynn nå (six-packen synes godt da ). Ellers så har jeg trynt 'an inn i et hushjørne og har nå et tøft arr midt i pannen (sydde ikke, legen stripset det heller igjen med noen tynne teipbiter). Har også falt to ganger over styret på sykkelen, men har sluppet unna med knust hjelm og arr på kinnet og skulderen, i tillegg til ½ minutt uten pusting (utrolig ekkelt ). I tillegg til det går jeg omtrent alltid rundt med skrubbsår, skorver eller større sår. Har heller aldri brukket noe *stolt* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hadde en-eller-annen form for mage/tarm sykdom da jeg var liten (3 år eller no sånt), husker omtrent ingenting, det eneste jeg husker er at jeg fikk noen gøyale piller. Spiste derfor utrolig lite som liten og er derfor utrolig tynn nå (six-packen synes godt da ). Ellers så har jeg trynt 'an inn i et hushjørne og har nå et tøft arr midt i pannen (sydde ikke, legen stripset det heller igjen med noen tynne teipbiter). Har også falt to ganger over styret på sykkelen, men har sluppet unna med knust hjelm og arr på kinnet og skulderen, i tillegg til ½ minutt uten pusting (utrolig ekkelt ). I tillegg til det går jeg omtrent alltid rundt med skrubbsår, skorver eller større sår. Har heller aldri brukket noe *stolt* også tynn , ingen sykdom (bare litt lite fettlagrings gener) six packen synes godt ja Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 På ungdomskolen hadde jeg noe som en lege trodde var brannkopper men som en annen lege sa at var munn og klov syke. Husker ikke noe av det, det er det værste, mangler 2uker i minnet. Ellers så har jeg allergi mot omtrent det som er. Fikk det på barneskolen, da skolen tok inn "friskluften" fra ett gammelt loft. -Har fått hjernerystelse 3 ganger etter å ha kjørt av på snowboard. (au) -Veltet på sykkel da jeg var liten og gikk på beinet hele dagen uten og merke noe. Men på kvelden da jeg skulle legge meg skled beinet unna. Brudd rett overfor ankelen. (Ikke au) -Ble spent på isen og slo framtennene nedi for 6år siden. (au) Gikk med streng i 1mnd. Driver og rotfyller den nå. (ikke au) -Kutt i panna etter å ha løpt igjennom et pynteglass i vindfangdøra. (Bare plaster, ikke au) -Ukjent antall sting i panna etter møte med trappetrinn. (multi au) -Fått lukket ei bildør på faderns gamle volvo med fingeren imellom. Fikk ett lite kutt, og skjønner fremdeles ikke hvordan det er mulig. (ikke au) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 har det igrunn greit, unntatt den steikepanna for omlag en dag siden. To fingre er blå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Røyk leddbandet og korsbandet på langrennski. Var gøy, fordi jeg fikk is, og brukte krykker i noen uker. Krykker er morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå