Gå til innhold

Kuleste sykdommen du har hatt!


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke akkurat sykdom da, men jeg sparket inn i en glassrute og maatte derfor gaa med krykker en stund. Pga at jeg bodde for naer skolen, ifoelge de teite menneskene, fikk jeg ikke taxi til skolen, og ble kjoert med akebrett hver dag! DIGG!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Forelskelse.... eg har den nå..

Trenger en kur! Noen som har råd?

hmmm tenk så mye på beiben som du klarer så går du lei... og det tar tid slik haltan sier. Eller begynn å pare på alle damene du kan klare fremover.... dag glemmer du henne du er forelsket i.

 

Men hvorfor vill du ikke være forelsket? Hmmm skulle ønske det var meg som var forelsket ;)

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

Oi oi, kom på at når jeg var liten klarte jeg å kutte fingern på en sånn matmikserstav som er sånne kniver som spinner fort nederst. Jeg var selvfølgelig alene hjemme og, men det var ikke så alvorlig da.. Men har fortsatt arr:p

 

 

Jeg fikk også nettop vite at jeg er nærsynt på ene øyet, og langsynt på andre.. Men ikke så mye da, ca .50..

Lenke til kommentar
Jeg fikk også nettop vite at jeg er nærsynt på ene øyet, og langsynt på andre.. Men ikke så mye da, ca .50..

Åssen funker det? "Opphever" de hverandre lissom?

 

Edit: Btw, tror jeg har en slags mild form for Akarofobi/Entomofobi (redsel for insekter), bare at det er det aller meste av slimete ting osv jeg ikke takler. Ikke at det er så morsomt for meg eller skogssneglen, men det var morsomt for kompisene mine da de kasta en etter meg. :-----------[

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Jeg fikk også nettop vite at jeg er nærsynt på ene øyet, og langsynt på andre.. Men ikke så mye da, ca .50..

Åssen funker det? "Opphever" de hverandre lissom?

 

Edit: Btw, tror jeg har en slags mild form for Akarofobi/Entomofobi (redsel for insekter), bare at det er det aller meste av slimete ting osv jeg ikke takler. Ikke at det er så morsomt for meg eller skogssneglen, men det var morsomt for kompisene mine da de kasta en etter meg. :-----------[

lukk igjenn det ene øyet så har man kikkert, lukk igjen det andre så har man mikroskop :D

Lenke til kommentar

Hmm det der med kronisk hodepine/migrene og synstest skal eg jommen skjekke. Har aldri giddet å gå til legen med noen ting med mindre det er veldig alvorlig. Hadde ingrodd negl som eg bokstavelig gikk av meg. Meneh...har ofte kraftige migrene og eg har på følelsen at det har med synet å gjøre selvom eg mener at eg har meget god syn.

Lenke til kommentar
Hmm det der med kronisk hodepine/migrene og synstest skal eg jommen skjekke. Har aldri giddet å gå til legen med noen ting med mindre det er veldig alvorlig. Hadde ingrodd negl som eg bokstavelig gikk av meg. Meneh...har ofte kraftige migrene og eg har på følelsen at det har med synet å gjøre selvom eg mener at eg har meget god syn.

Kan være synet som er i ubalanse, jeg ser dårlig (er nærsynt) og har vært plaget med hodepine og tildel ganske kraftig hodepine. Du bør absolutt få en lege til å undersøk om det er slik eller hva det er, det er ikke sunt å gå rundt med konstante smerter. Snakker om smerter, var å tok en visdomsjekksel her om dagen... dæven hvor det "murret" i under kjeven og bløde mye, våknet opp med mye blod i ansiktet spesielt rundt munnen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...