Gå til innhold

Kuleste sykdommen du har hatt!


knutby

Anbefalte innlegg

Gress alergi, tar jeg ikke medesiner mot gresspollen når det er på det værste så bobler det i huden min og jeg er nær gresset... Men det er vel heller etter at jeg omtrent er blitt blind pga enorm kløing i øya og hevelser der... osv... dere kjenner til hva alergi er. Men det er kanskje blitt bedre da, vet ikke om det er mulig men i år har det ikke vært noe problem i hele tatt, hakke tatt 1 tablett siste månden. I fjor måtte jeg holde meg inne de værste dagene... Leit å være nerd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
loffelur, jeg har også hatt virus på stemmebåndet faktisk!!!

Hatt det flere ganger? Jeg hadde det 2 år på rad. Begge gangene varte det i 1 uke. Ganske morsomt faktisk. :ermm:

hade det en gang for mange år siden i 3-4 dager..og for 2 år siden like lenge omtrent..

slipper da å synge og slik drit i musikken :!:

Lenke til kommentar

2 brukne armer. (både venstre og høyre)

Og mellom 5-10 hjernerystelser, tipper jeg.

Da jeg var liten skulle jeg absolutt utforske alt fra hvor varm en stekeovn kunne bli til åssen det var å slikke på alt i frysern. Med mere. Hadde klippekort på legevakten fra jeg var 4 - 7 år.

Lenke til kommentar
Hadde halsbetenelse en gang, tror det var den. Og "hostesafta/medesinen" smakte godt...

Hmmm morfin i slike saker vettu.

Fikk dugelig med morfin (det er deilig, ikke rart enkelte blir narkomane) da jeg brakk ankelen på to plasser da jeg var på fest i Storlien :), tok taxi til levanger og det var vondt :!:

Lenke til kommentar
LIST]

[*]2 brukne neser

[*]8 knekte tenner

[*]2 knekte fingre

[*]2 knekte føtter

[*]diverse ting ute av ledd

Slosskjempe :whistle:

Offer. :ermm:

 

BTW:

 

2 spikre gjennom høyre fot (Slapp skole 3 dager)

2 hjernerystelser (Sykehus har god mat?:))

14 sting i haka (Fikk sånn liten leke av legen fordi jeg var så snill, og det var seff gøy når jeg var mindre!)

12 sting i hue (Oppå, stupte på en stein, ikke så fønn)

2 forstuede føtter (Ikke fønn)

1 forstuet fing (Ikke fønn)

1 lungebetennelse (Ikke fønn)

 

Brukket begge framtennene tenner, den ene har jeg brukket 3 ganger. (Ikke fønn)

 

Også... fra jeg var 0-3 år hadde jeg en sånn sjukdom som små barn ofte har.. Husker ikke hva det het. Dem skriker vertfall mye.

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Føler meg lite kul når jeg ser alle de tøffe tingene dere har gjennomgått. Det må seriøst være deilig å slippe å si noe på en uke. Kan jo bare ignorere alt og alle omtrent. Eneste sykdommen jeg kan jeg huske jeg har hatt, som ikke er spesielt vanlig, er skarlagensfeber. Vet ikke helt hva det går ut på, annet enn at jeg trodde det var "Skagensfeber" da jeg var liten, og vi har sommerhus i Skagen. Slapp skole i ti dager elns da.

 

Ellers har jeg aldri sydd, aldri knekt noe, og aldri fått hjernerystelse. Blitt stukket av veps én gang, som jeg kan huske. Eneste som har skjedd, er at jeg hang i et lekestativ i barnehagen, datt ned, og slo haka på kanten av en sånn svær melkekasse. Måtte egentlig sy, men siden jeg var så pingle, måtte jeg "strippe", som i denne sammengengen betyr at du må ha en sær form for plasteropplegg på deg elns.

 

Ja, også har jeg skikkelig fobi for sånne slimete, ekle kryp. Skogssnegler, mark, larver osv. Hadde mareritt om at jeg måtte gå et langt stykke barbeint over tusenvis av meitemark - for de krydde. Noen som vet hva en sånn fobi heter - om den i det hele tatt heter noe? Og kan jeg få konstatert det, slik at jeg får det skriftlig elns på en eller annen måte?

 

... Går opp for meg nå at denne posten var utrolig kjedelig, og ingen egentlig bryr seg, tipper jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er selvdiagnosert hypokonder, noe som er ganske j*vli i seg selv. Hadde kreft i 1.5 år, diabetes i 1 år og akkurat når har jeg Parkinsons. Å nei; jeg kødder ikke.

 

Dessuten har jeg knukket fingre så lenge at jeg kan bøye dem så langt jeg vil i alle retninger.

 

Så dusjer jeg for mye slik at jeg har vasket bort fettlaget på huden og må bruke krem for å ikke bli ekstremt tørr. Jeg bruker ikke krem...

 

Så har jeg skjev rygg.

 

Tror de fleste har noe dritt egentlig. Kunne quotet sosohal om jeg ville, men nå tenkte jeg meg skikkelig om...

 

Tror faktisk også jeg har en übermild form for ausberger... kanskje :hmm:

Lenke til kommentar
Så dusjer jeg for mye slik at jeg har vasket bort fettlaget på huden og må bruke krem for å ikke bli ekstremt tørr. Jeg bruker ikke krem...

 

Kunne quotet sosohal om jeg ville, men nå tenkte jeg meg skikkelig om...

Jeg lider av samme dusj-opplegget som deg. Nesten. Er ikke sååå tørr ennå, men dusjer for mye, og gidder faen ikke å smøre meg.

 

Hva kunne du quote meg på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...