Gå til innhold

Kuleste sykdommen du har hatt!

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg har hatt så gale sykdommer, bortsett fra at jeg hadde konstant ørebetennelse fram til jeg var 3 år. Jeg måtte ha en eller annen hoftepute på da jeg var liten. Ellers har jeg ganske kraftig astma, så jeg har vært innlagt en del ganger for det.

I tillegg til dette har jeg knekt ca. alle ribbebeina (ikke samtidig), knekt utallige fingre, nesen har jeg hatt flat mot ene kinnet :p , jeg har knekt skulderbladet. Og så har jeg kuttet over ene øyelokket sånn at de måtte lappe det sammen igjen. Jeg har slått ut og løs en del tenner og så har jeg har hatt en del hjernerystelser.

Det var vel stort sett det...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Det er en blanding av uflaks og det faktum at jeg er stor i kjeften. :p Husker for et par år siden, da ramla jeg ned en fjellskrent på mountainbike. Seks meters drop for å så treffe et tre. Eneste gangen jeg har hatt flaks. Status: 2 skrubbsår. :)

Lenke til kommentar

Kom på en til!

Før følte jeg en trang til å hoppe fra høyder når jeg så utover, en slags omvendt høydeskrekk. Ikke noe selvmordstanker eller noe slikt, bare at når jeg sto på en topp følte jeg for å hoppe! Husker jeg sto på en klippe i Belgia med en elv på nedsida. Elva var litt langt unna, så jeg lurte på om greinene i trærne under evt. kunne ta meg i mot... Plutselig innså jeg hva jeg tenkte å måtte bare si "nei!" til meg selv...

Lenke til kommentar

vel..har jumpers knee, ikke særlig godt siden jeg måtte hos fysioterapeut i 3 år med laser, is og strøm terapi...

så har jeg hatt skulderen ute av ledd...sydd fem sting i tryne UTEN bedøvelse for jeg ble slått med blokkfløyte..

hjernerystelse etter en mislykket frontflip med snowboard...

slitasje i hofta..

senebetennelse i albuen etter for mye vektløfting..

loffelur, jeg har også hatt virus på stemmebåndet faktisk!!!

har operert bort mandlene 4 ganger siden de kom igjen hele tida..

samt noen allergier...

LIFE IS LIFE :roll:

Endret av Camron
Lenke til kommentar
g en annen infeksjon samtidig. Fikk mange små "kraterhull" i munnen som gjorde det svært ubehagelig å spise. Første helga spiste jeg vel til sammen det jeg spiser vanligvis til en middag, om ikke mindre. Gikk ned rundt 10kg på en uke mener jeg.

Er med på denne. Levde på milkshake fra McDonnalds :)

Lenke til kommentar

jeg har hatt blindtarmbetennesle og slatter

Slatter er som legen min sa om min situasjon, at alle beinene i kneskålen var knust i "tusenvis" av biter.

Kunne ikke gjøre noe som helst på 3 måneder. og som han sa, at det ville ikke bli bra før puperteten var ferdig..

dette skjedde når jeg var 13..Å jeg har fremdeles litt plager enda...:/ blir 19 om 2 måneder..

trur meg.. det var VOOOONDT!!

EDIT: dette skjedde under fotball... det var min siste kamp i min fotball "karriere" :p

Men har egenstlig aldri likt fotball uansett,.. ;)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Er med på denne. Levde på milkshake fra McDonnalds :)

Hey, tror du er den eneste andre jeg har hørt om som har hatt det :)

Jeg fikk da låne alle James Bond-filmene av en kamerat av brodern siden jeg allikevel skulle være hjemme og holde meg i ro. Tok meg ca én film å få i meg en dyp tallerken med corn flakes og melk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...