Gå til innhold

Kuleste sykdommen du har hatt!


knutby

Anbefalte innlegg

Jeg har vell egentlig vært veldig heldig iløpet av mine atten år...

Tar det kronologisk ;

 

2år: Hoppa fra senga til storebror rett inni en høytaler, arr ovenfor tinningen (hadde også kusma når jeg var mindre

 

10-18: Falt på sykkel så jeg la igjen bokstavelig talt alt av hud på venstredelen av ryggen min på asfalten.. god fartsstripe med blod,grus og neseblod ;p Stupte inni en bassenkant, stort arr i pannen og jeg kunne se hodeskalla mi, blødde som faen.. endte senere med kraftig infeksjon der hele ansiktet mitt hovnet opp og jeg kunne død \o/ faceplantet ned fra en 5 trinnstrapp på skolen. Slått skuldra mi utav ledd x antall ganger, nesten knukket nesen og nesten skrapet øyeeplet(storkjeftet vet du..) Stupte på en stein med masse skjell på, har strek-kode arr over hele brystkassen, blødde noe så innihelvete, og når det ble betent var det masse kvit-grønne striper på kassa, mest morsomt. Lysk og legg slitasjeskader etter fotball.. ikke noe spennende.. mange dumme knall & fall, noen nesten-påkjørt ulykker, nesten falt utenfor skrenter/fjell etc.. Alkoholforgiftning.. slike ting

Presterte å ramle ned samtlige trapper på ett hotell i rhodos (5 etasje) ingen skader utenom arr på leggen, halve ølen var igjen etterpå ;D rev en leggmuskel etter jeg falt på verandaen (morsomt fordi jeg kun var ikledd en cowboy hatt og en jäger flaske) endel glasskår under foten som ikke jeg fikk ut..

Nylig avsluttet jeg nachspiel med en venninne med å tryne face-first inni vasken hennes og pådra meg kraftig hjernerystelse, ble frisk og pådro meg kraftig influensa,streptokokker og en slags ledd&sene betennelse typ, først idag jeg faktisk klarer å skrive på ett tastatur, gjør fortsatt litt vondt;p

 

Men aldri knukket ett ben :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723
vel..har jumpers knee, ikke særlig godt siden jeg måtte hos fysioterapeut i 3 år med laser, is og strøm terapi...

 

så har jeg hatt skulderen ute av ledd...sydd fem sting i tryne UTEN bedøvelse for jeg ble slått med blokkfløyte..

hjernerystelse etter en mislykket frontflip med snowboard...

slitasje i hofta..

senebetennelse i albuen etter for mye vektløfting..

loffelur, jeg har også hatt virus på stemmebåndet faktisk!!!

har operert bort mandlene 4 ganger siden de kom igjen hele tida..

 

samt noen allergier...

 

LIFE IS LIFE :roll:

 

Nana-NAnana

Lenke til kommentar

Skal vi se, ikke alt er sykdommer men grei nok.

 

-Fjerna mandler.

-Kuttet av meg halve høyre lillefinger med stanleykniv.

-Klemte venstre lillefinger i tung dør, halveis revet av.

-Løfta på meg brokk da jeg var 5 år og skulle hjelpe til med å løfte et kjøleskap da vi flytta.

-2 hoggtann merker i venstre kne etter Schäferen til tanta mi.

-Brista halebein på snowboard-

-Div. hjernerystelser etter skilek.

-Tatt leddbånd i begge anklene etter skating.

-Operert i venstre albue pga. et eller annet som de egentlig ikke har klart å diagnostisere.

-Forstuet stortå-

-Masse arr etter sykkelturer som ikke gikk som planlagt.

Lenke til kommentar

Vel, har hatt kreft to gongar. Fjerna eitt ribbein (kreften), fått strålebehandling og cellegift og alt slikt som følger med. Ser ut som ein krigshelt (alle arrene). Husker ikkje kor mange sting eg har, men eg har to store arr under begge armane som går heilt bak på ryggen.

Plussen her er at eg ikkje daua og at eg fekk ein haug med presangar frå folk, som trudde eg sku døy eller nok slikt då vel. ^^

Lenke til kommentar

hum. hadde ikke noe rar sykdom men situasjonen var rar. Var på ferie i Miami også var det 40 grader og jeg holdt på å fryse i hjel. Så måtte jeg på sykehuset, så lå jeg på akutten i en da og bare kjeda meg og så måtte jeg drikke sånt... hum.. ting som gjorde at de kunne se invollene mine i den scanne maskinen, og den smakte så jææævlig, noen som har smakt det?

Lenke til kommentar

Sånn kontrastvæske eller no sånn? Høres digg ut ^^

 

Tja, har vært et veldig sykt barn opp gjennom tiden jeg. Hadde influensa eller no et par ganger da jeg var liten, og vannkopper å utallige små sånn 1-3 dagers forkjølelser. Opererte vekk mandlene å polyppene når jeg var 10 eller no sånn, å siden har jeg nesten ikke vært syk. Har et kne som ikke er helt friskt da, legen finner ikke ut hva det er, men han hadde følgende å si: "Det ser helt ut som slatters, og er helt likt egentli, men det er ikke det", hehe :p

Å så hadde jeg et lite eplepsi-anfall, med påfølgende hjertestans mens jeg lå på sykehuset i januar/februar eigang, ei uke etter jeg hadde fått lappen, så må gå ett år uten no lignende så kan jeg få den igjen :)

Er generelt mye trøtt å slapp å sånn å, så tror kanskje no er galt med meg, men er bare stress å gå å sjekke seg. lever så lenge jeg lever, kanskje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...