Gå til innhold

Kuleste sykdommen du har hatt!


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk brannkopper ( heter noe sånt) i ansiktet på ungdomskolen. Måtte gå rundt som en tulling med flere plaster i ansiktet en hel uke. Var ikke vondt eller noe, bare skikkelig pinlig  ;)

9001216[/snapback]

Jeg fikk det på haka. Så lite smart ut. Husker det var utrolig ubehagelig, klødde og svei.

Sånn ca mest smittsom da...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Om du kan regne en sinnsykt stor blåveis som dekka hele det ene øyet må det ha vært den kuleste sykdommen jeg har hatt. Øyet på blåveissiden ble også helt rødt, følte meg ganske barsk første dag på skolen etterpå. Var ikke like morsomt å ligge stille i 2 dager pga. hjernerystelsen thought.

Lenke til kommentar

Pollenallergi, var ikke så kult da, men når jeg ser på gamle bilder så er det jo litt morsomt. Igjenklistra øyne store som golfballer. Forøvrig har jeg hadd en del skader også;

 

3 Brekte albuer

1 Knekt kragebein

2 Utslåtte fortenner som ble satt inn igjen (dette klarte jeg å gjøre selv :D)

Et utall knekte tenner

1 Knust hokkelkul eller hvordan nå det staves

1 "Greenstick" brudd på stortåa

 

edit: leif

Edit 2: Betraktes kragebeinsbrudd som en sykdom så var vel det det morsomste, kjørte meg inn i en stein på sykkel i skogen, fløy over styret, og landa i hundebæsj. Der lå jeg i en time til sykehusfolket fant meg :D

Endret av zeeq
Lenke til kommentar

Vet ikke.. Ikke mye å skryte av

 

Var bevist i 15 sekunder da jeg fikk en 15kgs plate fra 3 meter midt på hode, det gikk faen meg rundt i knollen før jeg datt i bakken ass, seriøst, følte meg møkers drita full på 0,5 sek :p - kjapp tur til legevakta det :p

 

hmm, hammer i hode, klemt lillefingeren da betongbil dro over den, 2 min etterpå ble jeg matforgifta :p kl 7 på morgenen :p

 

spiker gjennom foten

-skjøte med pil og bue i låret

-vinkelsliper glødene metall i øyeeplet ( det gjorde vondt ja !! )

- syre i høyre øye

-hjula rundt med moppa over meg,

-skrensa 50meter på asfalten med T skjorte og shorts med moppa over meg

- kjørt over min egen fot

- slått med hammer i albuene

-slått med hammer på knea

-hevet burstein på av brodern

- stukket med kniv i hånda av broren

 

- utrolig mange "finger i klem" og slått av bror osv.. Prøvde å henge meg i traffa en gang også, men mamma kom gett, også ble jeg låst inni kjøleskapet :p

 

men men, nok om det , ellers er jeg heldig, ingen sykdommer, ingen skader, har et par arr her og der, men alt fungerer for det meste :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Vel, jernmangel er kanskje ikke en sykdom, men man er helt i en annen verden i noen sekunder om man reiser seg fort etter å ha ligget lenge på sofaen. F.eks. når man glemte at brødet var ferdig i ovnen for fem minutter siden og hopper opp og småløper til kjøkkenet. Plutselig svartner det for deg, du blir svimmel, får en stikkende smerte i panna, du ser alt gjennom et svart slør, men klarer ikke tenke over hva ting er. Instinkttivt griper du tak i noe og holder deg fast for å ikke miste balansen, du får heroinknær og skjønner absolutt ingenting av hvor du er! Selv om du kan se alt, skjønner du bare ingenting. Du kjenner igjen alt, men klarer ikke huske hva det er. Utrolig ekkelt! Og alt er over på liek.. ti sekunder. :p

Lenke til kommentar

Har hatt Kyssesyke, er vel eneste sykdom, men skader.. Ja, det er det mange av:

 

Jeg hadde bygga en olabil, høy var den, og som tak brukte jeg en vanntrukken sponplate, høyt tyndepunkt :p Jeg kjørte nedover bakken ved meg, skulle svinge, olabilen velter, jeg flyr ut av taket, knuser den sponplata og lander på bilen til naboen.. som kom mot meg.. i fart.

 

Jeg har tråkka på et par spiker, fått 1 rusten spiker gjennom hele foten.

 

En kompis jeg hadde vært å fiska, han begynner å kødde med fiskestanga si, noe som resulterte i at jeg hadde en fiskekrok i armen.

 

Broren min kødda litt med gamle naboen våres når vi var små, faren til drittungen tar å løfter bror min etter ørene (seriøst) Han begynner å grine, jeg tenker ingen får lov til å gjøre sånn mot min bror! Så jeg løper å henter en spade og mokker til han i hodet, morra ringte til politiet, og politiet står og avhørerer en 10 år gammel gutt, som var meg. Skaden jeg fikk var at morra hans, slo meg i trynet.. Hvem slår en 10 år gammel gutt da!?! :p

 

Har trynt og blitt slått og slått litt selv og sprengt ting og tang, men har aldri skada meg så alvorlig, dessuten syns jeg det bare er gøy når jeg slår meg, eller slår andre... :devil:

 

Har sydd et par ganger etter diverse småuhell og sånn, men aldri noe store greier, flaksen min er ikke oppbrukt enda heldigvis!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Jeg tror det er en del her som ikke helt har forstått emnetittelen og ordet sykdom her. Diverse skader man har fått som brukne ledd, sår diverse steder, spiker gjennon/inn diverse steder og andre lignende hendelser regnes som skader, ikke sykdommer. Vi har en egen tråd for skader, denne finner dere lett ved å bruke søkefunksjonen. Så fra og med nå vil vi ikke høre om skader dere har hatt, men (kule) sykdommer.

 

Reaksjoner på moderering føres som vanlig over PM.

 

:)

Lenke til kommentar

Jo vent, jeg har betennelse i spiserøret, så vis jeg drikker for mye kunstige støningsstoffer, så kan de etse hull i spiserøert og jeg kan dø.. Det er kewlt!

 

I og med at det er kunstig søtningstoffer i så godt som alle matvarer.. så blir det jo spennendes å se hvor lenge jeg holder ut!

Lenke til kommentar
Vel, jernmangel er kanskje ikke en sykdom, men man er helt i en annen verden i noen sekunder om man reiser seg fort etter å ha ligget lenge på sofaen. F.eks. når man glemte at brødet var ferdig i ovnen for fem minutter siden og hopper opp og småløper til kjøkkenet. Plutselig svartner det for deg, du blir svimmel, får en stikkende smerte i panna, du ser alt gjennom et svart slør, men klarer ikke tenke over hva ting er. Instinkttivt griper du tak i noe og holder deg fast for å ikke miste balansen, du får heroinknær og skjønner absolutt ingenting av hvor du er! Selv om du kan se alt, skjønner du bare ingenting. Du kjenner igjen alt, men klarer ikke huske hva det er.  Utrolig ekkelt! Og alt er over på liek.. ti sekunder. :p

9005936[/snapback]

 

Har akkurat samme problem, 16 år og begynt med jern tabletter.

Står opp og rusler til kjøleskapet, plutselig blir alt svart, ikke helt mørkt, men sånn at du nesten ikke ser noe. Du føler deg svimmel, plutselig er alt borte, dermed åpner jeg kjøleskapet og tenker om hvorfor i pokkers jeg åpnet kjøleskapet :roll:.

Har besvimt før også, i 7. klasse tror jeg pga nettopp dette. 1.84 høy og veier litt over 60, dette er vel normalt?

 

Føler meg deg Yoshi :)

Lenke til kommentar
Vel, jernmangel er kanskje ikke en sykdom, men man er helt i en annen verden i noen sekunder om man reiser seg fort etter å ha ligget lenge på sofaen. F.eks. når man glemte at brødet var ferdig i ovnen for fem minutter siden og hopper opp og småløper til kjøkkenet. Plutselig svartner det for deg, du blir svimmel, får en stikkende smerte i panna, du ser alt gjennom et svart slør, men klarer ikke tenke over hva ting er. Instinkttivt griper du tak i noe og holder deg fast for å ikke miste balansen, du får heroinknær og skjønner absolutt ingenting av hvor du er! Selv om du kan se alt, skjønner du bare ingenting. Du kjenner igjen alt, men klarer ikke huske hva det er.  Utrolig ekkelt! Og alt er over på liek.. ti sekunder. :p

9005936[/snapback]

 

Du er ikke alene, sånn skjer hele tiden med meg og.. :p

Vel, kan ikke kalle det en sykdom men fikk en gang 2. gradsforbrenning.

Ikke akkurat så veldig morsomt..

 

Har besvimt før også, i 7. klasse tror jeg pga nettopp dette. 1.84 høy og veier litt over 60, dette er vel normalt?

 

Føler meg deg Yoshi :)

 

Er 1.61 og veier 48. Er vel sikkert ingen forskjell uansett.

Ta jerntabletter.Ferro Retard heter den (no kidding)

Eller så kan du ta hemojern..

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...