Gå til innhold

Kuleste sykdommen du har hatt!


knutby

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier.. Hva er det morsomste som har hvert galt med deg?

 

Foreksempel så har jeg selv fått virus på stemmebåndet så jeg ikke kunne prate på 1 uke! Gøy var det.

 

(NB ikke post hvis du blir litt fornermet hvis vi ler litt med deg av det)

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Nyreklaff-feil. Det betyr at urin ikke blir regulert skikkelig. Slikt blir man sjuk av. Det fins ingen medisin for dette, hvis klaffene blir mer defekte enn de er i dag, må de erstattes med mekanikk eller grisenyrer!

 

2. Kuldeallergi. Det betyr at om jeg oppholder meg ute i kulda, med for lite tøy, for lenge - så kan jeg få store utslett på kroppen og hvis det er alvorlig nok, kan jeg besvime eller gå i koma. Jeg kommer -ALDRI- til å hoppe fra svaberg, for eksempel - da kan jeg daue. Viva Adrenalinsprøyte!

 

3. Slitasjeskader på knær - neppe spesielt livstruende, men ganske irriterende.

 

 

.. åsså hovner jeg noe helt sykt opp av myggbitt. Men nå gidder jeg ikke ramse opp fler skavanker! ;)

Lenke til kommentar
2. Kuldeallergi. Det betyr at om jeg oppholder meg ute i kulda, med for lite tøy, for lenge - så kan jeg få store utslett på kroppen og hvis det er alvorlig nok, kan jeg besvime eller gå i koma. Jeg kommer -ALDRI- til å hoppe fra svaberg, for eksempel - da kan jeg daue. Viva Adrenalinsprøyte!

festelig :D hva med å flytte til Finnmark?

Lenke til kommentar
Hva er/gjør tourettes sykdom?

Tourettes er en nevrologisk sykdom som resulterer i ufrivillige bevegelser som oftest med hender eller stemmebånd. (Også kjent som tvangstanker)

 

Jeg kan skryte på meg Hjernehinnebetennelse. Har egentlig ikke vært noe særlig syk, skader derimot.

  • 2 brukne neser
  • 8 knekte tenner
  • 2 knekte fingre
  • 2 knekte føtter
  • diverse ting ute av ledd

Lenke til kommentar

Er vel to relativt alvorlige sykelige ting i mitt liv:

 

Det første var sommeren før jeg fyllte 14. Skulle reparere et vanngevær med bl.a. tapetkniv. Jeg holdt hånda foran kniven, taket glapp og jeg skjærte nesten av ei sene over venstre pekefingerknoke (Sener er forøvrig gulhvite og bein er hvitt ja). Måtte gå med en metallskinne over fingern får å stive den av en stund etterpå. Det mest spennende var å se på legen som sydde sammen sena og huden. Siden har jeg vært interessert i operasjoner...

 

Det andre var vel da jeg hadde kyssesyken som 19-åring og en annen infeksjon samtidig. Fikk mange små "kraterhull" i munnen som gjorde det svært ubehagelig å spise. Første helga spiste jeg vel til sammen det jeg spiser vanligvis til en middag, om ikke mindre. Gikk ned rundt 10kg på en uke mener jeg.

 

Ellers et snev av angst innimellom...

Lenke til kommentar

Tja... av sykdom så kan eg fortelle at eg fikk lungekollaps etter å ha pustet inn mye støvmidd og da ble eg sendt til sykehus med ambulanse og greier. Lå 3dager med puste maskin og surfstoff greier.

 

Konstantert adhd som fjortiss med voldelige tendeser. Måtte til psykolog i noen år.

 

Fikk skulder ut av ledd og ble sendt hjem av en lærling kjerring på legevakten fordi hun mente at det var muskel skade og eg lå hjemme med skulder ut av ledd i 2dager før eg ikke klarte mer smertene. Resulterte med at eg nå får vondt når eg kaster stein hardt og greier.

 

Hadde alvorlig hudsykdom som lite barn. :cry: husker det faen meg enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...