bkvaloy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har tenkt meg på tur i sommer og prøvde i den anledning å regne ut hvor stor avstand det var fra oslo til flekkefjord. Autoroute regnet ut avstanden, men det var via Danmark! Skulle også regne ut strekningen Oslo-Bergen, og regnet da ut over 20 mil for mye.... Er dette et kjent bug, eller er det noe jeg gjør fryktelig galt? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Oslo - Flekkefjord, via Danmark?!. Foreslo den reiserute også? skulle vært moro å se hvordan autoroute klarte det. Via Gøteborg og Øresundbroen kanskje, så Hirtshals-Kristiansand mot Norge igjen... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Oslo - Flekkefjord, via Danmark?!. Foreslo den reiserute også? skulle vært moro å se hvordan autoroute klarte det. Via Gøteborg og Øresundbroen kanskje, så Hirtshals-Kristiansand mot Norge igjen... :!: Det er faktisk korrekt..... merkelig nok... er ganske ny med dette programmet. Hadde du løsningen? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ..he-he. Nei har ingen løsning. Men reiseruten jeg foreslo er den eneste jeg kunne tenke meg, bortsett fra den oplagte da - som er å følge E18 sørover langs Oslofjorden, forbi Kristiansand - også til F.fjord. Det er jo selvsagt den korteste veien, ca 40 mil Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er ikke Autoroute 2004 ganske bugget når det gjelder Norge? Prøv med 2002 Versionen, tror den er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå