w2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Er på utkikk etter en Koss hodetelefon som kan brukes til blant annet TV, derfor trenger den minimum 3m lang kabel. Lydkriterier: tørr og "crispy" lyd, men også bra bass. Viktigste er at lyden er klar og fin. Disse er de eneste som finnes med litt lengre ledning: KOSS UR18 (UR18) , men fortsatt for kort, blir det ikke tap i lydkvaliteten vis man skaffer en skjøteledning.? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvorfor Koss? Finnes mange spennende produsenter der ute. Grado/Denon/Sennheiser f.eks. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Mitt forslag vil være noe fra Beyerdynamic, syns Koss ikke holder mål rett og slett. Lenke til kommentar
MSI P4 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 viss du nå vikelig vil ha godlyden så er akg ein stor konkurent vil nå eg si.. når det gjelder sjøtekabler så vil eg si at det finst 2 regler 1: til lengre kablane er til dårligare verte lyden (serlig bassen og høy diskant) 2: til meir du bruker på kaberler (kroner å ørere) til betre lyd verte det. når det gjelder maks lengde (frå eina aperatet til det andra) så vil nokon hifi frika si 1m abselut maks. andre vil si 10-15 meter, eg vil si så mit i mellom 5 meter er fint. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 kammeraten min kjøpte seg et par senheiser hode telefoner til ca 1000.. de grusa alt koss på samme prisnivå. makan til oppløst og "livlig" lyd har jeg bare hørt på highend annlegg. anbefales.. senheser altså.. de var sølvfarga, og ikke lukka.. husker sesverre ikke modelnummer.. men gå for senheser hvis du skal ha lydkvalitet.. i allefall mitt tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå