Gå til innhold

Sone-fri DVD-spiller

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det finnes noen DVD-spillere der ute for 5.25"-slot som ikke er forkrøplet fra produsentens side med soning og sånt?

Ja, jeg vet at man ofte kan oppgradere firmware, og ja, jeg vet det er enkelt, men jeg er ikke interessert i å gjøre det. Hvis ikke produsenten skjønner at jeg ikke er tyv pr. default, så misbruker de min tillit, og da får de heller ikke pengene mine. Ja, jeg vet at det finnes filmer som ikke vil spille på sone-frie spillere, men de vil jeg heller ikke bry meg om å se. Jeg vil bruke DVD-en først og fremst til installasjon av programvare. Fri sådan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke finnes (let me know hvis noen vet om en :wink: )...alle DVD spillere skal være soneinndelt...så har de høye herrer i DVD verden bestemt.

...og nu er nu program/spill DVD'er ikke soneinndelt så vidt jeg vet.

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-04-25 18:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-25 19:21, Leeson skrev:

Hvorfor må DVD'ene være delt inn i soner? Hvorfor må jeg gjøres til krimminell for å se en DVD jeg har kjøpt i USA?

Du vet alt dreier seg om penger...og visst du er så bekymret for å gjøre deg kriminell ved å kjøpe sone 1 filmer...kjøp heller sone 2 filmer da...eneste måten skjønner du :wink: ....om filmer ikke utgis samtidig er bare noe du må leve med...det er en del av sone inndelingens funksjon...markedskontroll :wink:

Lenke til kommentar

Kjøpte en DVD-spiller for et par uker siden fra Komplett.no. Har ikke prøvd denne som DVD-spiller enda, for den står som cd-rom i en server jeg har stående, men når jeg kjører drive-info står det at den ikke har Region Lock...

Det er en Actima 16x/40x... Får nok ikke muligheten til å sjekke heller på en stund, men står det at den er sonefri, så skal den jo være det. Det har hvertfall vært tilfelle på andre DVD-spillere jeg har vært borti. Søker man på Actima-spillere og sonefrigjøring finner man fryktelig lite info også, så...

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...