Stig-Arne Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det går ann og bruke 360watt'en bare på skjermkortet ja..Men hvorfor ikke putte den inn? Går det virkelig an å bruke en separat strømforsyning kun på grafikkortet,når det og får strøm fra den andre strømforsyningen via AGP porten.Har forskjellige spenning potensialer da vel ? Ikke bra,sniff,sniff,svidd? Veldig skeptisk.Ville ikke gjort noe slikt før jeg var 100% sikker. det er ingen problemer.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 En del av dette jeg skriver nå er skrevet i en annen tråd, fordi jeg ikke så denne. Men jeg synes spørsmålet ligger mer i denne trådens emneområde. Siden X800XT PE blir mer og mer forsinket for hver dag som går blir det sannsyneligvis et 6800ultra eller GT. Min PSU er en cheiftech 360 watt. Vil den klare og holde dette oppe å gå uten overklokking? AMD 64 3200+ - 1024mb pc3200 ram - Seagate barracuda s-ata 160gb - tre kabinettvifter og et dobbelt 80mm vifte kort PCI + 6800ultra. Den kalkulator saken ga meg 356 watt, betyr det at det er HELT trygt og bruke kortet i min maskin? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Slike kalkulatorer skal du ikke stole på. Jeg trenger 380W sier disse, litt festlig, siden jeg har en 300W fra Hec, på et godt overklokket system. Alle railene holder seg i spenning også. 3.3v går mellom 3,25 og opp til 3,4. 12v er alltid på 11.8, uansett, load. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 holder godt det.. men det er bare å prøve.. merker du at systemet blir ustabilt, så er det nokk PSU som er for svak.. Nå er jo ikke chieftec blandt de dårligste til å produsere PSU heller så.. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har kjørt en 2xAthlon MP 1700+ setup på en 190W compaq strømforsyning helt stabilt. Fungerte fint selv under spilling. Var kun en nødløsning men ble ganske overrasket over at det fungerte da kravet egentlig var 450W. Skal ikke alltid stole på kravene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå