Torjus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nå skal jeg bytte fra Catalyst 4.6 til 4.7 på mitt Readon 9800 PRO kort... Hvordan er det best å gjøre det? Uinstallere den gamle først? Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Fjerne de gammle først ja. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvordan? Hvor? Hva med å lese i manualen? Control Panel -> Add or Remove Programs -> Remove ATI Display Driver Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 [quote name='FuZzY^' date='27/07/2004 : 03:45']Hvordan? Hvor? [/quote] [u]Gjør følgende:[/u] Last ned Driver Cleaner 3.2. Programmet finner du [url="http://www.driverheaven.net/cleaner/download/DC3Setup_32.zip"]HER![/url] (Last ned og installer) Avinstaller Catalyst 4.6 fra kontrollpanel --> legg til/fjern programmer. (ATI - Software Uninstall Utility) Restart pc. Under restart klikk F8 flere ganger før windows laster seg, helt til du får en boot meny. Start pc'en i Safe Mode. Trykk avbryt når du blir spurt om å installere ny skjermkort driver. Kjør så Driver Cleaner 3.2. Ta vekk alt som har med ATI å gjøre. Restart pc'en og installer så Catalyst 4.7. Restart pc'en en siste gang, og voila! Du har ny driver uten noe gammel møkk liggende igjen fra gamle drivere. Enkelt som fot i hose, og meget effektivt! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Hvilken skal jeg slette? * Alle? Lenke til kommentar
BigZ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvilken skal jeg slette?* Alle? ATI - Avinstalleringsverktøy for programvaren. (Den tar de 2 andre også...) Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 nei ikke alle da mister du alle ATI demoene dine ta de 2 nederste. først ati controll panel så ati display Driver deretter Booter du, legger inn nye drivere,, booter igjen også stiller du inn skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå