Gå til innhold

Finne kopibeskyttelse på spill

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt et program som sjekker hvilken kopibeskyttelse på spillene mine. Jeg har akkurat kjøpt meg NFSU og vil gjerne laste den inn på maskina, men jeg må som sagt vite hvilken kopibeskyttelse jeg må ta hensyn til.

Hvilke program er det som fungerer best til dette formålet?

Har prøvd ClonyXXL tidligere, men har hatt problemer med å få kjørt de nyeste versjonene. (Klager på noen ASPI drivere)

Har hørt om Alcoholer, men har ikke fått kjørt det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ClonyXXL skulle nok gå fint hvis du fikk det til å virke, men jeg kan ikke hjelpe deg med problemet ditt. Kanskje du kan forhøre deg litt en plass om hva du må gjøre for at det skal virke (nyeste versjon virker forresten fint hos meg).

Alcoholer scanner ikke etter kopibeskttelse. Det leser bare resultatet fra forrige gang du brukte ClonyXXL, og brukes til å sette de riktige innstillingene i Alcohol 120%.

ClonyXXL begynner uansett å bli utdatert, det er rimelig lenge siden siste versjonen kom. A-Ray Scanner er et nyere program som sjekker for kopibeskyttelse, og jeg har hørt det skal virke bra.

Forresten så tror jeg at NFSU er beskyttet med Safedisc 2.90.040, men jeg skal ikke garantere noe.

Endret av Garathor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...