FrenChie Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Gi ut penger for noe sA unyttig og barnslig som Dragonball.. get a life ! Ohh du er tøff Dr.X! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Gi ut penger for noe sA unyttig og barnslig som Dragonball.. get a life ! Ohh du er tøff Dr.X! han prøver ikke å være tøff, Dragon ball Z ER kjedelig og barnslig.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 eeyh! dragonball er den eneste animen som er bra jo eneste som er værdt å se det er jo så digg hehehe Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har et godt råd til trådstarters venn! Oppsøk snarest kvalifisert hjelp! Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg må visst være sløv. Jeg kan ikke se at du har besvart det noen steder. Eller løper du fremdeles? Du er nok temmelig sløv om du - enda - ikke har oppfattet (etter at jeg har sagt det 3 ganger) at det var "ironi", ja. Jeg synes du forklarer deg dårlig. Men very well. Jeg får ta deg på ordet. Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Har et godt råd til trådstarters venn! Oppsøk snarest kvalifisert hjelp! Hehe. Jeg trokk'e det finnes no' kur. (... eller håp for den saks skyld ...) Endret 28. juli 2004 av kag Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg skal jo ikke gjøre narr av folk som har en spesiel interesse da, det er jo positivt med hobbyer og slikt. Men de dvdene må ha kostet flesk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå