fjotten Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 thoufiend, kan du vennligst putte inn meg og etter høyrevridde kapitalistsvin? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nei, synes vi skal legge skylda på FN jeg som gav de det landet. Skulle gitt de Sagene eller Majorstua. :-\ Eller hele Oslo-Øst. Så hadde vi fått hardtarbeidende og flink mennesker som kunne ha skapt verdier og kunnskap, istedenfor fotballpøbler, rødstrømper og annet pakk. Sånn at de "hardt arbeidende" og "pene" mennesker måtte ha vasket på arbeidsplassen sin selv, ikke kunnet kjøre drosje osv. osv. Nei, skulle heller gitt dem Holmestrand, så hadde forumet vært en fjott mindre. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Israel stjal land i 1967 Ja, det er sant. Israel gikk til angrepskrig mot palestiner-araberne – nei, forresten, det var visst en forsvarskrig mot en samlet araberverden – og okkuperte palestiner-arabernes land – nei, Gaza og Vestbredden hadde visst allerede vært okkupert av henholdsvis Jordan og Egypt i 19 år, uten at noen klaget over denne okkupasjonen. Kan du ikke i det minste forsøke å holde deg til fakta? de okkuperer dette landet Å okkupere områder i en forsvarskrig er fullstendig legitimt. Det er opp til Israel om de ønsker å beholde disse områdene eller om de ønsker å gi dem til palestiner-araberne som ledd i en eventuell fredsavtale. Israel okkuperer ikke hele Israel, ettersom det aldri har vært noen palestinsk-arabisk stat å okkupere. og har i alle de år (til og med FØR de ble angrepet av palestinske arabere første gang) undertrykt alle andre enn jøder innad i staten Israel. Ja, det er vel derfor araberne i Israel har den høyeste levestandarden i hele Midtøsten. Hvordan klarte forresten Israel å undertrykke folk før de ble angrepet første gang, når de ble angrepet allerede før Israel ble opprettet som stat? For det første, når Israel okkuperer andres land så må de regne med å bli angrepet tilbake, er ikke snakk om å forsvare seg da. Israel okkuperer ikke andres land. Det har aldri vært noen palestinsk-arabisk stat, ei heller finnes det noen rett til å opprette en slik stat, ettersom det ikke finnes noen stat til å opprette en stat med et tyrannisk styre. Staten Israel ble opprettet i et område som ingen eide, og israelerne gjorde et område med begrensede ressurser om til en oase av velstand, i god vestlig ånd. De kan trekke seg ut og gi tilbake land og starte behandle palestinerne som mennesker så ser man at det sikkert blir slutt på det som heter terrorist-aksjoner Hvorfor utførte ikke palestiner-araberne terroraksjoner mot Jordan og Egypt da disse landene okkuperte Gaza og Vestbredden, dersom Israels «okkupasjon» av disse områdene forårsaker terrorismen? Hvorfor utfører ikke arabere terroraksjoner mot arabiske stater, der de har lavere levestandard enn i Israel, dersom Israels behandling av palestiner-araberne er så fæl? Og med den behandlingen som Israel har gitt palestinere bosatt i Israel vitner bare om en ting: Israel vil ikke ha andre folk i landet sitt enn Jøder, hørte jeg noen rope etnisk rensing? NEI... Kun 80% av Israels befolkning er jøder. Hva skjedde med den etniske rensningen du prater om? Forøvrig var det flere jøder som måtte flykte fra arabiske land enn det var arabere som forlot Israel. Argumentet deres om Israels rett til selvforsvar er så langt bak mål at jeg håper noen moderatorer kan slå ned på bruken av dette etterhvert da det nettopp ble bevist meget klart at det er ren og skjær løgn! Ja, det skal jo selvsagt ikke være tillatt å ha meninger som ikke er i overensstemmelse med det politiske korrekte. Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Ok, siste innlegg i denne tråden iallefall, ser ikke noe vits i å diskutere med folk som sprer om seg med løgn og enda ikke har utviklet seg ifra ape-stadiet: Ja, det er vel derfor araberne i Israel har den høyeste levestandarden i hele Midtøsten. Hvordan klarte forresten Israel å undertrykke folk før de ble angrepet første gang, når de ble angrepet allerede før Israel ble opprettet som stat? Tjaa, kanskje det var snakk om ETTER at staten ISrael ble opprettet, eller skjønnte du virkelig ikke dette? Nei du gjorde ikke det, eller mulig du måtte spille en større idiot enn hva du faktisk er. Ang. levestandarden så skal jeg ikke uttale meg før jeg har fått surfet og sett litt på kilder og statistikker, men jeg at Israel har LOVER som sier hva Israelske jøder kan gjøre, og så igjen EGNE lover for hva israelske arabere har lov til... minner vel ikke noe om apartheid dette, eller ser dere virkelig ikke dette? Ånei, stemmer det, dere er jo av den oppfatningen av "Vesten vet best, alle må høre på oss, Ihvertfall USA" Kun 80% av Israels befolkning er jøder. Hva skjedde med den etniske rensningen du prater om? Forøvrig var det flere jøder som måtte flykte fra arabiske land enn det var arabere som forlot Israel. Sa jeg at de hadde klart det? Nei, men deres politikk tilsier meget klart hvor det er de vil, eller vil du prøv å fornekte det og? "Hitler had the right ideas, he was just an underachiever. KILL'EM ALL Adolf! EVERY FUCKING ONE UNTILL ALL HUMANS ARE WHIPED OFF THIS PLANET" <-- Bill Hicks Endret 27. juli 2004 av thoufiend Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ok, siste innlegg i denne tråden iallefall, ser ikke noe vits i å diskutere med folk som sprer om seg med løgn og enda ikke har utviklet seg ifra ape-stadiet:Det er DU som ikke har peiling på saken som diskuteres, avfeier seriøse svar og fakta med hån og spot. Du burde slutte å profilere deg som Venstremann, fordi du er en sosialist som setter Venstre i meget dårlig lys. Tjaa, kanskje det var snakk om ETTER at staten ISrael ble opprettet, eller skjønnte du virkelig ikke dette? Nei du gjorde ikke det, eller mulig du måtte spille en større idiot enn hva du faktisk er. Klassisk tegn på at man er spilt ut i en debatt. Ta mannen og for guds skyld ikke ballen. Idiot.Ang. levestandarden så skal jeg ikke uttale meg før jeg har fått surfet og sett litt på kilder og statistikker, men jeg at Israel har LOVER som sier hva Israelske jøder kan gjøre, og så igjen EGNE lover for hva israelske arabere har lov til... minner vel ikke noe om apartheid dette, eller ser dere virkelig ikke dette? Ånei, stemmer det, dere er jo av den oppfatningen av "Vesten vet best, alle må høre på oss, Ihvertfall USA" 1. Verdens dårligste og lengste setning. 2.Du er ikke klar over at Israel har en levestandard himmelhøyt over alle nabolandene? Si meg, kan du i det hele tatt noe som helst om Mistøsten? 3.Du formulerer deg som en 11-åring. Er du klar over det? "Hitler had the right ideas, he was just an underachiever. KILL'EM ALL Adolf! EVERY FUCKING ONE UNTILL ALL HUMANS ARE WHIPED OFF THIS PLANET" <-- Bill Hicks Hva er dette for noe? Klarer du virkelig ikke å diskutere Israelsk politikk og historie uten å blande inn idiotiske sitater som inkludere banneord og forhenværende tyske diktatorer? Jo mere jeg lærer mennesker å kjenne, jo mere liker jeg hunderDu må huske på at alle mennesker ikke er som deg Thoufield Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 blah blah blah, useriøsitet og person-angrep... Klassisk tegn på at man er spilt ut i en debatt. Ta mannen og for guds skyld ikke ballen. Idiot. Jaok, hvorfor går da hele innlegget ditt ut på å angripe meg som person og ikke det jeg sier? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei, synes vi skal legge skylda på FN jeg som gav de det landet. Skulle gitt de Sagene eller Majorstua. :-\ Eller hele Oslo-Øst. Så hadde vi fått hardtarbeidende og flink mennesker som kunne ha skapt verdier og kunnskap, istedenfor fotballpøbler, rødstrømper og annet pakk. Det er til dags dato, det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ok, siste innlegg i denne tråden iallefall, ser ikke noe vits i å diskutere med folk som sprer om seg med løgn og enda ikke har utviklet seg ifra ape-stadiet: Jeg ser at du klippet vekk mesteparten av min argumentasjon; kan jeg tolke det dithen at du kapitulerer på de punktene du klippet vekk? Tjaa, kanskje det var snakk om ETTER at staten ISrael ble opprettet, eller skjønnte du virkelig ikke dette? Nei, jeg skjønte ikke det. Du skrev følgende: [israel] har i alle de år (til og med FØR de ble angrepet av palestinske arabere første gang) undertrykt alle andre enn jøder innad i staten Israel. Jeg kan ikke fortsatt ikke forstå hvordan Israel klarte å undertrykke noen som helst før de ble angrepet av araberne, ettersom det første angrepet kom allerede før staten Israel ble opprettet. Ang. levestandarden så skal jeg ikke uttale meg før jeg har fått surfet og sett litt på kilder og statistikker, men jeg at Israel har LOVER som sier hva Israelske jøder kan gjøre, og så igjen EGNE lover for hva israelske arabere har lov til... minner vel ikke noe om apartheid dette, eller ser dere virkelig ikke dette? Israelske arabere har som sagt den høyeste levestandarden av alle arabere i Midtøsten. De har sågar høyere levealder enn danskene. Også med hensyn til utdanning, økonomi, demokrati, etc. har israelske arabere det bedre enn i arabiske land, og forholdene er svært gode med tanke på at det har vært krig i området omtrent konstant siden staten Israel ble opprettet i 1948. Nei, men deres politikk tilsier meget klart hvor det er de vil, eller vil du prøv å fornekte det og? Jeg benekter selvsagt at Israel ønsker å utføre etnisk rensning i landet, ja. Som du kan lese i lenkene over, har israelske arabere den høyeste levestandarden i Midtøsten. "Hitler had the right ideas, he was just an underachiever. KILL'EM ALL Adolf! EVERY FUCKING ONE UNTILL ALL HUMANS ARE WHIPED OFF THIS PLANET" <-- Bill Hicks Miljøverner? Lenke til kommentar
zilch Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skjønner jo godt at de ikke lar han reise ut av landet, hvem vet hva mer han har informasjon om som han vil kakle om. Er bare jødebrennere som vil ha han ut slik at de kan presse han for mere. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skjønner jo godt at de ikke lar han reise ut av landet, hvem vet hva mer han har informasjon om som han vil kakle om. Er bare jødebrennere som vil ha han ut slik at de kan presse han for mere. Han kan sikert så mykje meir. hadde han vist meir så hadde han ikkje været sleppt ut no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 blah blah blah, useriøsitet og person-angrep...Klassisk tegn på at man er spilt ut i en debatt. Ta mannen og for guds skyld ikke ballen. Idiot. Jaok, hvorfor går da hele innlegget ditt ut på å angripe meg som person og ikke det jeg sier? Beklager Fiskepinna, men han har et serriøst poeng her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Apropos Israels krigshisseri. Hvordan kan vi glemme Suez-krisen? Og en ting til: Hvorfor i pokker får Israel være med i Melodi Grand Prix? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 fjotten: kan du svare meg når jeg spør deg? Hva mener du med "Vanunu er saddamittenes kjæledegge og en vaskeekte landsforræder." Hva er en "saddamitt"? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Og en ting til: Hvorfor i pokker får Israel være med i Melodi Grand Prix? Hvis de ikke får være med slipper de A-Bombs over halve midtøsten. ^__^ Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Apropos Israels krigshisseri. Hvordan kan vi glemme Suez-krisen? Hvordan forteller en krig som Egypt initierte noe om Israels «krigshisseri»? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 OOoh... Oooohhh... Oooohhh. Pokker, jeg klarer ikke å la være. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Haltan: har du ikke noe bedre å stille opp med så kan du like godt la det være Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Haltan: har du ikke noe bedre å stille opp med så kan du like godt la det være Ojojojoj. La oss være så dønn seriøse at ansiktet stivner. Endret 28. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 OOoh... Oooohhh... Oooohhh. Pokker, jeg klarer ikke å la være. http://img.photobucket.com/albums/v310/Ran...e/frontpage.jpg Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 blah blah blah, useriøsitet og person-angrep...Klassisk tegn på at man er spilt ut i en debatt. Ta mannen og for guds skyld ikke ballen. Idiot. Jaok, hvorfor går da hele innlegget ditt ut på å angripe meg som person og ikke det jeg sier? Beklager Fiskepinna, men han har et serriøst poeng her. Ballen er mål (selvmål sågar) for lenge siden, allikevel nekter thoufiend å innse at 1) Han har ingen gode argumenter som kan underbygges med fakta 2) Han kan ekstremt lite om situasjonen, bortimot ingenting om balgrunnsfakta. 3) Språket og sitatbruker er ytterst latterlig. Beklager, men når det gjelder en sånn til de grader lett målskive av en PK-pissmaur kan jeg ikke dy meg, en menneskelig svakhet fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå