Gå til innhold

Vanunu får ikke reise

Anbefalte innlegg

Israel nekter Vanunu å reise ut fra landet etter 18 år i fengsel for å ha gjort værdenssamfunnet en stor tjeneste, å avsløre Israels atomvåpen program. Dette bør inspiseres på lik linje med Irak, Nord-Korea, Pakistan, India og ikke minst USA. Hva synes dere at Israel nekter Vanunu å levet livet som han vil selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal Israel sende sin Qusling ut av landet slik at han kan dra på turne rundt i verden å fortelle hvor slemme jødene er? Mannen er en landsforæder.

Iraq gikk ein til krig mot fordi dei kanskje hadde masseødelegelses våpen. Israel er det ingen som bryr seg om.

Kvifor skulle han dra rundt i verden å fortele kor slemme jødene er? det er ingen logik i kva du seier

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Israel sende sin Qusling ut av landet slik at han kan dra på turne rundt i verden å fortelle hvor slemme jødene er? Mannen er en landsforæder.

Iraq gikk ein til krig mot fordi dei kanskje hadde masseødelegelses våpen. Israel er det ingen som bryr seg om.

Kvifor skulle han dra rundt i verden å fortele kor slemme jødene er? det er ingen logik i kva du seier

Drit i å blande inn Irak, det har ingenting med saken å gjøre. Venstresiden har lært seg et nytt land, og har tydeligvis hakk i plata.

Irak-Irak-Irak-Bush-Irak-Irak-Bush-MAD-Irak-Bush-Irak

Spørsmålet er: Hvorfor skal Israel la la en forræder dra på "anti-Israel turnê" verden rundt? Gi en god grunn til å la en Qusling få dra rundt og sparke dritt på landet sitt?

Lenke til kommentar

Hvis en syrer? hadde gått ut i media og sagt at han hadde sett Syrias atomvåpen, hadde han da vært en quisling?

ja

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk ikke tenk å utdype dette siden du garantert ikke vil høre på meg uansett.

Høre kan jeg, men om jeg er enig er en annen sak.

Ignorance is bliss.

Ignoranse er ikke en velsignelse. Det er derimot uærlig – et forsøk på å flykte fra virkeligheten. Det er ingenting galt i å ta feil, men å med overlegg se bort fra virkeligheten, dét er ondskap.

Lenke til kommentar
Idiotisk og grunnløs påstand som forsøpler forumet.

HHAAAAHAHAHAHHA. Det kom fra DEG, ja.

:mrgreen: *gliser litt*

Det er jo vide kjent at Fiskepinner er på vei til å bli den nye nasjonalretten. Kom ikke som noe sjokk på meg.

Alle jeg kjenner veit at Tande-P er verdens smarteste fyr, og er den nye Einstein. Kom heller ikke som noe sjokk på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...