DArkwIng Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 I thief 3 så får eg rare skygger I 3dmark 2003 får eg også rare skygger som ikkje skal vere der andre som har det problemet? får det både med Omega drivere og Orginal drivere som følger med. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har du overklokka kortet ditt? Prøv i såfall å sette det tilbake til standard verdiene igjen og sjekk da.. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 hehehhehe 1557 GLS er en bærbar, har ikkje hørt om nokon som har overklokka et skjermkort i en bærbar Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Høres ut som om LCD-skjermen er litt treg, og at du derfor får skygger rundt det som beveger seg. -KJ Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 nei det er som om der er lys kilder som ikkje skal vere der, som om en står på en fotball bane med mange lyskastere rundt deg slik at du har fleire skygga rundt deg Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hehehhehe 1557 GLS er en bærbar, har ikkje hørt om nokon som har overklokka et skjermkort i en bærbar hehehehe...da burde du sagt at dette var en bærbar da vet du Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Ingen som har en 1557 GLS som har kjørt 3dmark 2003? det viser veldig godt på Proxicon demoen i 3dmark 2003 Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 hehehehe...da burde du sagt at dette var en bærbar da vet du som en kanskje kan observere så er posten under "BÆRBARE DATAMASKINER" Lenke til kommentar
hce Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Har du lastet ned siste drivere? Evt. får du prøve Omegadriverene, de skal fikse en del slike issues i spill. Endret 27. juli 2004 av hce Lenke til kommentar
Filla Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hehehhehe 1557 GLS er en bærbar, har ikkje hørt om nokon som har overklokka et skjermkort i en bærbar Like enkelt å overklokke et Radeon i en bærbar som i en stasjonær. Er faktisk innebygd i omega driverene. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 greit greit folkens men er det andre som har det samme problemet? særiøse svar takk, helst i frå noken som har en 1557 GLS. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Sikkert bare det innebygde skjermkortet. Hva kort er det da? ati igp et eller annet? eller intel? Enkelte ati kort og mobile skjermkort er vel egentlig ikke ment for å spilles så mye på...? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 ATI M11 128 DDR standalone (aka 9700) burde klare dei fleste spela ja Lenke til kommentar
andylove Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du har jo det råeste av det råeste for spilling til laptop, så det burde ikke være noen feil med fargene eller lysgjengivelsene. Såvidt jeg vet, så skal nok dette skjermkortet holde en god stund fremover (ja, jeg vet at skjermkort er historie dagen derpå), så du burde ikke ha noen problemer med å spille eller slikt. Er det bare i 3Dmark at dette problemet gjelder? I såfall har jeg et tips for deg: Drit i 3D scoren du eventuelt vil ha frem, den er like bra som de ferdig testede maskinene du leser om på nett. Om problemet er KUN å finne i 3Dmark, så ikke bruk 3Dmark, enkelt og greit. Man blir bare lei seg av å se sin nye maskin gjøre feil... Tror nok at de fleste spill du drar igang, vil gli lett som bare det:) marius Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 broblemet ligge ikkje i scoren men i at kortet genererer skygger som ikkje skal vere der, får 3086 i 3dmark 2003 og 23012 i aquamark 03 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kan jo også tenkes at det virkelig er noe galt med kortet, men det synes jeg i allefall er rart. De fleste kort ville ikke virket om noe var galt. Sjekk serienr på chippen som sitter i maskinen og sjekk om det er utgikk noe informasjon om den nr serien chippen er laget i har hatt problemer før. Mulig, mulig. Man vet jo aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå