Gå til innhold

Rare skygger i noen spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo det råeste av det råeste for spilling til laptop, så det burde ikke være noen feil med fargene eller lysgjengivelsene. Såvidt jeg vet, så skal nok dette skjermkortet holde en god stund fremover (ja, jeg vet at skjermkort er historie dagen derpå), så du burde ikke ha noen problemer med å spille eller slikt. Er det bare i 3Dmark at dette problemet gjelder?

I såfall har jeg et tips for deg: Drit i 3D scoren du eventuelt vil ha frem, den er like bra som de ferdig testede maskinene du leser om på nett. Om problemet er KUN å finne i 3Dmark, så ikke bruk 3Dmark, enkelt og greit. Man blir bare lei seg av å se sin nye maskin gjøre feil... Tror nok at de fleste spill du drar igang, vil gli lett som bare det:)

marius

Lenke til kommentar

Kan jo også tenkes at det virkelig er noe galt med kortet, men det synes jeg i allefall er rart. De fleste kort ville ikke virket om noe var galt. Sjekk serienr på chippen som sitter i maskinen og sjekk om det er utgikk noe informasjon om den nr serien chippen er laget i har hatt problemer før.

Mulig, mulig. Man vet jo aldri... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...