arnosmith Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 har et NF7 v2.0 MB, og kunne godt tenke meg å få en mindere bråkete NB kjøler/vifte istedet for den originale (helst noe lydløst...) Og siden jeg skal ha noe fra microplex fra før av, hadde det passet bra om det kom der i fra erfaringer hadde også vært greit Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Flere av kameratene mine er godt fornøyde med denne. Selv har jeg denne, men tror den bråker litt. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 støynivået på den med vifte var jo ikke gæli, men passiv er jo å foretrekke tror jeg går for den Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Zalmanen er god så lenge du har fin luftgjennomstrømming i kabinettet. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har denne men den bråker litt Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har denne men den bråker litt Haha, morsommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå