Gå til innhold

hva er den beste musa? og hvor er den billigest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer vel an på fra person til person-noen liker dattera mens en annen liker mora- en liker japanesere mens en annen liker mulatter- jeg personlig liker Linda si :yes:

okei.. :ermm: ...?

linda er det en mus eller er det ei dame :!:

 

EDIT: hvis det er ei dame er det begge deler :)

Endret av SyphoN
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg denne musa er den beste ever! Kjøpte nylig en ekstra, i tilfelle det skulle skje noe med den jeg har. Det finnes ikke noen annen mus som er bedre for meg.

 

Men det er som sagt smak og behag. Gå i en data-butikk og prøv forskjellige muser. Så finner du nok en du liker. :yes:

Lenke til kommentar
Hmm... lurer på¨å kjøpe meg enten Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 eller Logitech MX510... hvem er best? Skal nok brukest en del til spilling, men også til "vanlige" ting :)

Det er forskjellig fra person til person. Ta deg en tur på en elkjøp butikk og prøv å holde på begge så finner du ut hvilken som passer til deg. Personlig har jeg IE 4.0 og er svært fornøyd med den... :yes:

Lenke til kommentar
Hmm... lurer på¨å kjøpe meg enten Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 eller Logitech MX510... hvem er best? Skal nok brukest en del til spilling, men også til "vanlige" ting :)

Uansett, ikke kjøp trådløst! Du merker UMIDDELBART at du treffer mye mer u-presist på feks cs...

ANER IKKE HVORFOR, men slik er det bare...

 

Selv foretrekker jeg MX510: MX510.jpg

 

Beauty å se på, beauty å ta på, beauty å pwne med på cs! :D:yes:

Prisen er heller ikke dårlig, mellom 250 og 400 (som oftest 350)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=29/07/2004 : 18:29]
Hmm... lurer på¨å kjøpe meg enten Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 eller Logitech MX510... hvem er best? Skal nok brukest en del til spilling, men også til "vanlige" ting :)

Uansett, ikke kjøp trådløst! Du merker UMIDDELBART at du treffer mye mer u-presist på feks cs...

ANER IKKE HVORFOR, men slik er det bare...

 

Selv foretrekker jeg MX510: MX510.jpg

 

Beauty å se på, beauty å ta på, beauty å pwne med på cs! :D:yes:

Prisen er heller ikke dårlig, mellom 250 og 400 (som oftest 350)

Kunne ikke vært mer enig!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har 3.0, har hatt den en stund og er MEGET godt fornøyd. Eneste problemet jeg hadde var at den var for lett i begynnelsen, hadde en stor og tung logitech mus før 3.0. En av de første optiske som kom ut. . .

 

Jeg tror rett og slett at den musen du kjøper, blir en av de beste. Alt er en vanesak. Ta den som ligger best i hånda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...