Skuld Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 PQI 1024MB Turbo Memory Dual channel for en pris av 2395kr på netshop, med fine timings=CL 2-2-2-5....hvor bra er disse? Har 0 erfaring med PQI, hvordan fungerer de bra med A64? Mvh Nyskjerrigper! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Regner med det er PMI du mener PMI lager veldig bra ram som er på høyde med de beste. Tror de brikkene kommer med livstidsgaranti også. Hvor kompatibelt det er med amd64 vet jeg dog ikke. Mail Netshop og spør Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 er nok P-Q-I jeg mener....de har nylig fått d inn...livstidgaranti på disse også,det er jo ikke et minus..skal sende en mail til netshop jeg! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 er nok P-Q-I jeg mener....de har nylig fått d inn...livstidgaranti på disse også,det er jo ikke et minus..skal sende en mail til netshop jeg! Hehe, viser seg at pqi og pmi er samme produsent Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 stemmer det ja, men det er jo ikke samme minne selv om det er samme produsent da.. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det diskuteres om dette minne HER. Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Som jeg har lest flere har skrevet her har PMI blitt kjøpt opp av PQI, og endrer i disse dager også navn på overklokkingsminnet sitt til PQI. PQI er en betydelig mye større aktør enn PMI var, så vi ser veldig positivt på oppkjøpet. Siden PQI også produserer en del chiper selv vil dette også kunne gi en enda mer aggressiv prising av produktene. Vi har ikke testet brikkene med 2-2-2-5 timings selv ennå (vi får inn første partiet om ca. 10 dager vil jeg tro), men alle andre brikker vi har fått fra PMI har i hvertfall fungert som spesifisert godt og vel så vi tviler vel egentlig ikke på at disse også vil yte som de er oppgitt til. Håper dette er til hjelp, og ønsker en fortsatt god sommer til dere Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 allright,får smøre meg med tålmodighet da.. takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå