Windoge Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Endelig er den etterlengtete Doom III omtalen fra PC Powerplay scannet og lagt ut på nett. Nå kan dere blandt annet se noen bilder, og lese hvorfor PC Powerplay ga spillet hele 96 %. http://www.doom3.unixowns.us/ Edit: Jeg skrev feil, dette er ikke en PC Gamer omtale, men stammer fra et australsk magasin som heter PC Powerplay. Endret 27. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Endelig kom den *lese...lese...* Endret 26. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Litt overraskende at PC Gamer ikke klarer å finne NOE negativt med spillet på oppsummering heller. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Litt overraskende at PC Gamer ikke klarer å finne NOE negativt med spillet på oppsummering heller. Tviler på at de ikke finner noe negativt... de bare unngår å nevne det. Sikkert en del av en avtale de har gjort med produsente. PC Gamer får teste spillet først -> de gir spillet glimrende omtale Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Super link - takk! Men sjekk prisen da mann - INGEN spill er verdt $99,- Snakker om å melke markedet. Jeg har ikke noe imot å betale 4-500 kroner for et bra spill, men 7-800 derimot er helt uaktuelt. Edit: Kom frem at det var et Australsk blad og da er kanskje 99 AUSTRALSKE dollar faktisk en grei pris - puh! Endret 27. juli 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Det er sikkert prisen på konsoll. Er helt vanlig at konsollspill koster 7-800 kroner ny. Ingen PC spill har hittil kosta over 500 så da driter de KRAFTIG på draget isåfall. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor skulle de nevne prisen på et konsollspill når de tester et PC spill...?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Litt overraskende at PC Gamer ikke klarer å finne NOE negativt med spillet på oppsummering heller. Tviler på at de ikke finner noe negativt... de bare unngår å nevne det. Sikkert en del av en avtale de har gjort med produsente. PC Gamer får teste spillet først -> de gir spillet glimrende omtale Dette var ikke PC Gamer alikevel Dette er faktisk et australsk magasin, men er alikevel ikke den første som tester spillet, men gir spillet alikevel 96 %. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Litt overraskende at PC Gamer ikke klarer å finne NOE negativt med spillet på oppsummering heller. Tviler på at de ikke finner noe negativt... de bare unngår å nevne det. Sikkert en del av en avtale de har gjort med produsente. PC Gamer får teste spillet først -> de gir spillet glimrende omtale Dette var ikke PC Gamer alikevel Dette er faktisk et australsk magasin, men er alikevel ikke den første som tester spillet, men gir spillet alikevel 96 %. Kanskje/forhåpentlig vis er spillet "perfekt" da..... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Litt overraskende at PC Gamer ikke klarer å finne NOE negativt med spillet på oppsummering heller. Tviler på at de ikke finner noe negativt... de bare unngår å nevne det. Sikkert en del av en avtale de har gjort med produsente. PC Gamer får teste spillet først -> de gir spillet glimrende omtale Dette var ikke PC Gamer alikevel Dette er faktisk et australsk magasin, men er alikevel ikke den første som tester spillet, men gir spillet alikevel 96 %. Kanskje/forhåpentlig vis er spillet "perfekt" da..... Neppe, vet ennå heller ikke helt om jeg blir å kjøpe det heller. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Litt overraskende at PC Gamer ikke klarer å finne NOE negativt med spillet på oppsummering heller. Tviler på at de ikke finner noe negativt... de bare unngår å nevne det. Sikkert en del av en avtale de har gjort med produsente. PC Gamer får teste spillet først -> de gir spillet glimrende omtale Dette var ikke PC Gamer alikevel Dette er faktisk et australsk magasin, men er alikevel ikke den første som tester spillet, men gir spillet alikevel 96 %. Kanskje/forhåpentlig vis er spillet "perfekt" da..... Neppe, vet ennå heller ikke helt om jeg blir å kjøpe det heller. Perfekt eller ikke.... Jeg gleder meg noe sinnsykt til spille, og skal ha det med en gang det kommer ut.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Ser ut til at innleggene er (midlertidig?) nede. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 *sukk* er trist at så mange hosts suger Lenke til kommentar
Radial Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 siddis er du en del av DSky? Hvilket spill? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Finner ingenting om Doom3 omtale på pc powerplay. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Noen som gidder å copy&paste hele skiten? Begrenset nett og jeg MÅ lese den! =) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Noen som gidder å copy&paste hele skiten? Begrenset nett og jeg MÅ lese den! =) Ja, her er 3 omtaler. Den siste er på tysk: http://www.doom3.unixowns.us/ Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå