Camron Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Lurer bare på hvorfor det ikke er lov å ha animerte avatarer? det er sikkert et svar i en annen tråd der ute, men jeg fant det ikke... det er sikkert lagd tråd om det før, men jeg fant det ikke... det kan hende denne er feilspostet, men visste ikke om et bedre sted... fint om noen gidder å svare Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Den er feilpostet ja.... Har jo ingenting med overklokking å gjøre. Angående spørsmålet ditt, så kan jeg desverre ikke svare.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Feilpostet og flyttes. Dette handler ikke om Overklokking.no, men om forumet. Derfor poster du i forumkategorien. Og animerte bilder er ikke tillatt da det ville bare bidratt til at forumret så ut som et juletre. Fokuset skal være på innholdet i postene, ikke på glitrende dill på siden. Bare en enkel, liten animasjon er nok til å trekke øyet langt bort fra innholdet og det er ikke noe vi ønsker. Det er iallefall det som er grunnene jeg har fått med meg, og jeg personlig er *meget* glad for at dem er her Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 ok..det var svar nok i massevis... takker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 QUOTE (Blib @ 27/07/2004 : 00:43) Og animerte bilder er ikke tillatt da det ville bare bidratt til at forumret så ut som et juletre. Fokuset skal være på innholdet i postene, ikke på glitrende dill på siden. ...Og likevel skifta man til det nye designet... *trekker seg tilbake i hulen sin og holder kjeft* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg