DeeTee Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Prøver å klokke en P4 EE litt, og hadde den på 3.75ghz på 1.675v. Den paja etter ca 15 min så trenger nok kanskje 1.7v. Men jeg ble plutselig så redd da jeg tittet på CPU-Z - Jeg hadde 1.675v i bios, men CPU-Z viste 1.879v. Kan dette stemme, eller er det CPU-Z som er på bærtur? Her er et eksempel med 1.650v i bios, men se hva CPU-Z viser : http://www.dagthomasolsen.com/cpuz.jpg Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har du testet med andre programmer? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Har ikke klokket noe siden duron dagene, så tar gjerne mot tips på software Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva med CBID ? ( Central Brain Identifier ) Har ikke link, men det har google Forresten Cbid er et ganske bra program, bare synd ingen tar opp jobben med å mikse cpu-z og Cbid . Det hadde vert knall! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Um. finnes CBID til P4 cpu'er? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva med CBID ?( Central Brain Identifier ) Har ikke link, men det har google Forresten Cbid er et ganske bra program, bare synd ingen tar opp jobben med å mikse cpu-z og Cbid . Det hadde vert knall! BTW: Prcnm.exe er genial: IKKE photoshop Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Um. finnes CBID til P4 cpu'er? vet ikke...hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå