Johnx Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hm, det vil vel igjen si at 173T er bedre egnet til mitt bruk. Edit: Hva er forskjellen på 173T og 173T MM? Ser at MM koster 500,- mer. Er den verdt det? Hvor fant du disse prisene? Jeg har Samsung 173T og er egentlig fornøyd! http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5454&side=20 Endret 27. juli 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Men da har jeg bestemt meg (hvis ingen har noen klare "beviser" for at 173T er dårligere enn andre skjermer i samme prisklasse), jeg går for 173T. Tusen takk for all hjelp, veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Men da har jeg bestemt meg (hvis ingen har noen klare "beviser" for at 173T er dårligere enn andre skjermer i samme prisklasse), jeg går for 173T. Tusen takk for all hjelp, veldig hyggelig. Håper du er heldig og får en som virker perfekt! Hvis ikke kan du jo bare benytte returretten din! Skjermen min har værtfall et perfekt bilde og ikke noe ghosting! Hvor skal du bestille skjermen? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jeg har nettop fått min BenQ skjerm fra komplett den funker dritbra!!! 2 døde pixler Virkelig noe og anbefale Endret 27. juli 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå