merl1n Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Noen som har peiling på hvor jeg kan finne igjen noen av disse programmene? Synes Jon Øigarden er så vanvittig bra som gal gammel dame. Hadde vært morsom å se det igjen da det er kjempe lenge siden det gikk på tv. Har svermet en del innslag fra de programmene, men aldri funnet noen av den sprø gamle dama. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe, du mener "Gunvor Isaksen". Lastet ned en del klipp/sketjer av Espen Eckbo, og der var det en hvor han var hjelpepleier hos Gunvor Isanksen(Jon Øigarden). Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 se på direct connect, finner endel gammelt der. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Stemmer nok det Nå beveger jeg meg vel laangt utenfor forumets regler, og dere skjønner sikkert hva jeg skal spørre om. .... Ja, riktig. Hvor? (på.. dc..) Setter pris på pm Endret 4. august 2004 av merl1n Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nå ber dere om ulovelig hjelp til å skaffe innhold. Post stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg