vihovde Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Kjøpte ett Shappire Radeon 9800 Pro. Atlantis skjermkort idag, men jeg forstår ikke hvorfor deg gir en så inn i hel... dårlig ytelse ??? Jeg innstallerte IGI 2 på maskinen og tenkte at nå skulle det bli bra greier i forhold til mitt gamle Shappire 9200 kort... Starter spillet, og oppdager at grafikken i den nedre del av skjermen (bakkenivået i spillet) er helt på trynet. Enormt grovkornet (store felt). I innvendige omgivelser i spillet er dette plutselig borte ? Kan noen hjelpe ? Jeg har avinnstallert driverene til mitt gamle kort, og innstallert driverene til det nye 9800 kortet. Please help.... Dette var ikke morsomt.... Resten av maskinen er: AMD 2500 barton (fsb 370) Abit NF7-S V.2.0 512 Apacher 3200 Endret 26. juli 2004 av vihovde Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Du kan ha fått et halvveis defekt kort. Sjekk om grafikken blir korrupt i benchmarkprogrammer (3dMark03 feks.) og andre spill. Du kan jo bruke angreretten og få deg et nytt et. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Har problemer med mitt kort også..! Du kan lese litt her på min post å se om noen av forslaga hjelper.. Ska prøve å installere directx 9c nå.. håper det går fint etter det, eller så blir det retur..! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Har problemer med mitt kort også..!Du kan lese litt her på min post å se om noen av forslaga hjelper.. Ska prøve å installere directx 9c nå.. håper det går fint etter det, eller så blir det retur..! Ja, noe lignende ditt problem er det, store felter i grafikken i nedre del av skjermbilde ute i "naturen", men innvendig i huser o.l er det ingen feil ??? Trodde nå at de driverene som fulgte med skjermkortet skulle være greie nok ? Forbannet irriterende Lenke til kommentar
Globe Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Samme som meg ja. Får det kun på lange strekker liksom! irriterende La inn DirectX 9c nå, det hjalp kraftig. men det er litt enda.. Endret 26. juli 2004 av Globe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå