Gå til innhold

Must-have mods - nytt liv i Morrowind!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg hadde heldagsprøve i nynorsk i dag, så jeg klarte å komme meg tidlig hjem for en gangs skyld. Jeg ville utnytte tiden og gjøre noe fornuftig, men orket ikke lekser, så valget falt på mod-listen. Jeg har nå trålet meg gjennom den, slettet, endret, osv. Den ser nesten lik ut, men alle linkene skal nå virke.

En av meningene med denne tråden var jo at folk skulle få vite hvilke mods som var viktige å spille med, men siden listen ble ganske stor etterhvert, har jeg nå markert de absolutte must-have mod'ene med grønn skrift. Håper det bringer litt frem igjen trådens opprinnelige hensikt.

Ha en fin dag videre, og si ifra om døde linker, oppdaterte mods, andre generelle feil og så videre. :)

Edit #1: Noe virket ikke helt som det skulle, jeg skal fikse det nå.

Edit #2: Fikset nå. Alt bør virke. :yes:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Står at morrowind enhanced ikke funker med min version av morrowind :cry:

5715819[/snapback]

Har du patchet? Aldri spill Morrowind uten å ha patchet det, da foregår det jo andre verdenskrig mellom Morrowind og Windows!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som kan legge ut noen før/etter bilder med Visual Pack'ene? Fant ingenting på linken til de sidene..

5909914[/snapback]

Jeg vet ikke hvor det er, men tro meg - med Visual Pack XT er det STOR forskjell. STOR, sa jeg! Helt enorm! Det er lett å fjerne teksturene igjen hvis du ikke liker dem. De endrer ikke på "feelingen" noe nevneverdig - Balmora ser fremdeles ut som en by fra Midtøsten, og Ald-Ruhn ser fremdeles ut som en soppby fra Midtøsten. Alt bare ser MYE bedre ut.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Noen som kan legge ut noen før/etter bilder med Visual Pack'ene? Fant ingenting på linken til de sidene..

5909914[/snapback]

Jeg vet ikke hvor det er, men tro meg - med Visual Pack XT er det STOR forskjell. STOR, sa jeg! Helt enorm! Det er lett å fjerne teksturene igjen hvis du ikke liker dem. De endrer ikke på "feelingen" noe nevneverdig - Balmora ser fremdeles ut som en by fra Midtøsten, og Ald-Ruhn ser fremdeles ut som en soppby fra Midtøsten. Alt bare ser MYE bedre ut.

5910736[/snapback]

Står at de modene krever mye av pc'n... Vet jo at Morrowind begynner å bli gammelt nå, så hvor bra pc er det snakk om?

Lenke til kommentar
Står at de modene krever mye av pc'n... Vet jo at Morrowind begynner å bli gammelt nå, så hvor bra pc er det snakk om?

5938356[/snapback]

Jeg tror ikke du vil ha noen problemer med å kjøre det. Jeg hadde samme skjermkort som deg før, og det gikk helt fint. Du får prøve, og hvis det går for dårlig, så fjerner du dem igjen.

Lenke til kommentar

5938356[/snapback]

Jeg tror ikke du vil ha noen problemer med å kjøre det. Jeg hadde samme skjermkort som deg før, og det gikk helt fint. Du får prøve, og hvis det går for dårlig, så fjerner du dem igjen.

5938456[/snapback]

Okk, takker fo kjapt svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...