Equerm Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har selv både orginal GOTY og den Vanlige morrowind og det er ingen forskjell som jeg har merket. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mods som forandrer utseendet dittRhedd's Heads - fantastiske heads som faktisk har ferre polygoner enn Bethesda sine default-fjes. ermm.gif Utrolig, Bethesda. thumbdown.gif finner ikk ut hvordan jeg laster ned. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 finner ikk ut hvordan jeg laster ned. 5181328[/snapback] Du må først gå inn på et fjes, så klikke på "download". Da kommer du hit. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 finner ikk ut hvordan jeg laster ned. 5181328[/snapback] Du må først gå inn på et fjes, så klikke på "download". Da kommer du hit. 5181783[/snapback] Ok takk. En annen ting er at jeg skulle laste ned visual pack men jeg trykket vist på åpne, så etter lang tid så ble mappa åpnet i winrar. Så trykket jeg på readme`n så så det ut som alt ble pakka ut så jeg lukka vinduet og så finner jeg ikke noe. Må jeg laste ned denne gangen? på nytt mener jeg. Vist det har noe å si så bruker jeg Firefox. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Nye teksturer til byene - erstatter tekstureringene til de forskjellige typer byer - Vivec, Hlaalu, Redoran, Imperial og Telvanni. Besøk siden for bilder. Kan brukes sammen med de tre mod'ene over, men den krever det ikke. Takk til GhOZZZZt for denne linken. Jeg vil bare informere om at siden denne modden ligger på har skiftet adresse. Den nye adressen er http://myhome.mweb.co.za/~31003603/comp.html. (Linken til Atmospheric Sounds 3.0 fungerer ikke.) Endret 21. november 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nye teksturer til byene - erstatter tekstureringene til de forskjellige typer byer - Vivec, Hlaalu, Redoran, Imperial og Telvanni. Besøk siden for bilder. Kan brukes sammen med de tre mod'ene over, men den krever det ikke. Takk til GhOZZZZt for denne linken. Jeg vil bare informere om at siden denne modden ligger på har skiftet adresse. Den nye adressen er http://myhome.mweb.co.za/~31003603/comp.html. (Linken til Atmospheric Sounds 3.0 fungerer ikke.) 5184226[/snapback] Sjekka en del av linkene i går og det er MANGE av dem som ikke virker lengre Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Argh, jeg kan jo ikke redigere første posten! Jeg får bare feilmeldingen Du har postet en melding med flere smileyer enn det som er tillatt. Reduser antallet. Hva er det for noe tull da? Det er jo et langt innlegg! Men jeg gidder ikke å gå gjennom smileyene for å se hvilke jeg kan fjerne akkurat nå... Jeg vet at det ikke er mange linker som virker, og det er et kjent problem. Etterhvert som spill blir eldre, forsvinner websidene om spillet, og ikke alle ting blir like lett å oppdrive. Jeg personlig har rett og slett ikke tid lenger til å lete etter andre linker, så jeg er avhengig av feedback for å få fikset slikt. Og at admin'ene gjør noe med smiley-tulleregelen. Sender en klage i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Argh, jeg kan jo ikke redigere første posten! Jeg får bare feilmeldingen Du har postet en melding med flere smileyer enn det som er tillatt. Reduser antallet. Hva er det for noe tull da? Det er jo et langt innlegg! Men jeg gidder ikke å gå gjennom smileyene for å se hvilke jeg kan fjerne akkurat nå... Jeg vet at det ikke er mange linker som virker, og det er et kjent problem. Etterhvert som spill blir eldre, forsvinner websidene om spillet, og ikke alle ting blir like lett å oppdrive. Jeg personlig har rett og slett ikke tid lenger til å lete etter andre linker, så jeg er avhengig av feedback for å få fikset slikt. Og at admin'ene gjør noe med smiley-tulleregelen. Sender en klage i dette øyeblikk. 5185974[/snapback] Det er ikke så farlig, venter heller på oblivion. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Det er ikke så farlig, venter heller på oblivion. 5186725[/snapback] Det gjør vi alle. Men det er greit å ha noe å gjøre på i mellomtiden - eller bare "friske opp minnene". Men det er jo også akkurat slik webmasters tenker - "næh, Oblivion kommer snart, vi fjerner denne siden nå. Er jo ingen som er interessert uansett!" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det er ikke så farlig, venter heller på oblivion. 5186725[/snapback] Det gjør vi alle. Men det er greit å ha noe å gjøre på i mellomtiden - eller bare "friske opp minnene". Men det er jo også akkurat slik webmasters tenker - "næh, Oblivion kommer snart, vi fjerner denne siden nå. Er jo ingen som er interessert uansett!" 5187247[/snapback] Det er jo også litt trist da, jeg vet at jeg kommer til å gå tilbake til morrowind noen småturer bare for å ha det gøy Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har nå fulgt linkene dine og lastet ned better heads, (ville ikke innstalere better bodies, for da sto det at alle ville løpe rundt nakne eller no. Om jeg vil se nakne mennesker, så går jeg et annet sted enn Morrowind...), Visual pack 1 og 2, samt at jeg fant en plass hvor de hadde "Morrowind comes alive". Jeg har lagt dem der jeg tror de skal være (data files mappen), men i den data files tingen så går denne feilmeldingen igjen på de fleste: Bloodmoon.esm is required for this file to be loaded, and it has changed since this file was last saved. You might experience problems with the game. Noen som vet hva som er galt, og løsningen? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har nå fulgt linkene dine og lastet ned better heads, (ville ikke innstalere better bodies, for da sto det at alle ville løpe rundt nakne eller no. Om jeg vil se nakne mennesker, så går jeg et annet sted enn Morrowind...), Visual pack 1 og 2, samt at jeg fant en plass hvor de hadde "Morrowind comes alive". Jeg har lagt dem der jeg tror de skal være (data files mappen), men i den data files tingen så går denne feilmeldingen igjen på de fleste: Bloodmoon.esm is required for this file to be loaded, and it has changed since this file was last saved. You might experience problems with the game. Noen som vet hva som er galt, og løsningen? 5212029[/snapback] Tror du må ha begge eller en av ekstra pakkene for å få mange av moddene til å fungere. (ville ikke innstalere better bodies, for da sto det at alle ville løpe rundt nakne eller no Tror du kan velge under innstalasjonen om de skal være nakne, ha litt unndertøy på, eller mye unndertøy på, vist det er den samme jeg tenker på. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Off, glemte å si at jeg har GOTY Og jeg vil ikke at folk skal ha undertøy, jeg vil at de skal se normale ut Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Off, glemte å si at jeg har GOTY Og jeg vil ikke at folk skal ha undertøy, jeg vil at de skal se normale ut 5212678[/snapback] Ok da vet jeg ikke hva som er galt desverre. Men det med undertøy: Fikk ikke prøvd modden, men tror det bare er når du kler av deg selv at du ser det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Den feilmeldingen du får opp ("Bloodmoon ESM has been changed...") har ingenting å si. Bare trykk ja. Har du patchet spillet til siste versjon, forresten? Hvis ikke må du gjøre det. Her er patchene. Du skal installere Bloodmoon-patchen. Angående Better Bodies - som nevnt kan du velge hvorvidt de skal ha undertøy på seg, slik som de vanlige Morrowind-figurene, eller om de skal være helt nakne. Jeg skjønner ikke hva du mener med at du ikke vil at de skal ha undertøy på seg, men se "naturlige" ut - er det ikke naken det da? Enten har de undertøy på seg, eller så har de ikke. It's that easy. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den feilmeldingen du får opp ("Bloodmoon ESM has been changed...") har ingenting å si. Bare trykk ja. Har du patchet spillet til siste versjon, forresten? Hvis ikke må du gjøre det. Her er patchene. Du skal installere Bloodmoon-patchen. Angående Better Bodies - som nevnt kan du velge hvorvidt de skal ha undertøy på seg, slik som de vanlige Morrowind-figurene, eller om de skal være helt nakne. Jeg skjønner ikke hva du mener med at du ikke vil at de skal ha undertøy på seg, men se "naturlige" ut - er det ikke naken det da? Enten har de undertøy på seg, eller så har de ikke. It's that easy. 5212882[/snapback] Jeg tror at han trodde at alle ville (eventuelt) blit nakne, innbyggerene altså. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har versjon 1.6.80 eller noe. Var inne på sidene til TES og så på patchene, og den siste som var der var den jeg hadde. Angående det med better bodies, jeg vil at npc'ne skal ha klær og se vanlige ut, sånn som det er meningen at de skal se ut, ikke nakne, ikke i undertøy, men med KLÆR Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 de har da klær, men hvis du tar klærne av (shirt, skirt, pants, armor etc) så vil de være nakne. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 de har da klær, men hvis du tar klærne av (shirt, skirt, pants, armor etc) så vil de være nakne. 5213865[/snapback] Nemlig, det er dette du kan velge - hvordan de skal være når du tar av klærne. Hvis du velger at de skal ha undertøy, vil det bli akkurat som vanlig - de har undertøy på seg når du kler av dem. Jeg anbefaler på det sterkeste å installere Better Bodies, det er en STOR forbedring fra det vanlige! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ok, takker for svar og hjelp, da innstalerer jeg Better Bodies også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå